Gå til innhold

Nytt mobilabb i butikk på dagen?


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med simkort og leverandør klarer ikke å levere nytt til meg, de hevder det er sendt men det dukker ikke opp i posten.

 

Er det mulig å gå i butikk (f.eks Elkjøp)  å få et nytt abbonement med simkort på dagen....som virker umiddelbart?

Altså portere mitt gamle nummer til nytt..

Endret av Sheldon C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg sjekket kostet nytt SOM-kort 200 kroner så så det er ikke noen umulighet å få nytt i butikk.

Det er jo alt etter som. De kan fint gi det gratis uten at det betyr noe. De har haugevis av Telenor\Telia SIM-kort stort sett.

Men er nok vanlig at de tar 100-200kr for SIM-kortet.

 

Jeg har problemer med simkort og leverandør klarer ikke å levere nytt til meg, de hevder det er sendt men det dukker ikke opp i posten.

 

Er det mulig å gå i butikk (f.eks Elkjøp)  å få et nytt abbonement med simkort på dagen....som virker umiddelbart?

Altså portere mitt gamle nummer til nytt..

Spørsmålet er om nytt abo kan aktiveres på dagen i butikken...eller om det er forsinkelse i porteringen slik at jeg må vente noen dager?

 

 

Om det er Telenor eller Telia abonnement kan du gjøre dette. Dersom du skal bytte operatør så kan de ikke gjøre det på dagen, da må de bestille portering på nummeret. Tror det tar minimum 2-3 dager før nummeret kan porteres over til ny operatør.  Endring av abonnement kan de gjøre med en gang.

 

 

 

Butikkene har ikke tilgang til telenor\telia sine utstyr så de får ikke hjelpet deg, du må i så fall ringe levrandøren å prøve å få aktivert dette.

 

Ellers blir siste måte å bestille avtale for så å sende simkort det tar fort 1 uke eller lengere.

..Jo det har de :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...