Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bråk i leilighet fra kjøleromsmotor i butikk under/finnes det regler på dette?


Anbefalte innlegg

Hei. For snart et år siden flyttet jeg om min sønn inn i en leilighet i ei bygd over en butikk.
Vi trives kjempegodt, den eneste tingen er at denne butikken har et kjølerom, motoren er i kjelleren og den dundrer 24/7. Det dundrer høyest inne på min sønns rom.  Hvis man sover der og legger øret på puten, dundrer det bass inn i øret.men høres i hele leiligheten. jeg blir veldig forstyrret når jeg skal sove. jeg må liksom prøve å late som det ikke bråker. Det er slitsomt.

Finnes det noen regler på dette? Jeg er nesten 100% sikker på at buikken ikke har råd til å endre på noe, for det går akkurat rundt fra før.

håper noen har peiling på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo antagelig en kompressor, og duren går sannsynligvis i bygningen.

 

Usikker på hvor sammenlignbart dette er, men det var noen nyinnflyttede som klagde på en nærliggende bedrift hvor mine foreldre kom fra. Flere hev seg på klagen og det ble en media sak ut av det. Såvidt jeg kan huske så endte saken med at iom at bedeiften hadde drevet på samme sted i mange år så var det de som hadde flyttet dit. Her var det dog snakk om lukt og det var vel ingen fornuftige tiltak å ta utover hva bedriften allerede gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...