Karltorbj Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Karltorbj skrev (1 minutt siden): Tok et par av denne, i 50% i dag, har ikke erfaring med Pulled Pork, har jo Taco smak, så jeg tenker kjøtt og kraft opp i saus og ris og mais til, kanskje? Hva ville dere ha brukt den til, uten om Taco da? 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gouldfan skrev (På 24.2.2026 den 20.12): Vi hadde en nydelig Fiskemiddag med kolje torskefisk fileer fra fiske tirsdag da båtene kommer med fangst.. Hadde Aioli til og årets første Asparges og gul smør basmatiris og tomatbåter og agurkbiter. Deilig med fersk fisk. Hørtes godt ut 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Karltorbj skrev (13 minutter siden): Hva ville dere ha brukt den til, uten om Taco da? Om ikke den var taco-krydret, ville jeg servert den med fløtegratinerte poteter.
Karltorbj Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (8 minutter siden): Om ikke den var taco-krydret, ville jeg servert den med fløtegratinerte poteter. Tenker litt på meksikansk ostesaus da. Hadde du bare varmet den slik den er, kraften og alt? Endret 5 timer siden av Karltorbj
oOF Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Karltorbj skrev (40 minutter siden): Er ikke den der veldig salt?
Mannen med ljåen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har tilberedt en annen variant i ildfast form. Ikke prøvd Taco-varianten. Høres ut som en kreativ kombinasjon. Tror det var bbq glaze eller liknende i den varianten jeg serverte med fløtegratinerte poteter. Antakelig står serveringsforslag på pakken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå