Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erstaning til Kazaa Lite?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har problemer med at sanger fra Kazaa, plutseleg begynner å pipe/ hoppe litt fram og tilbake og lage ulyder.

Nokon som har peiling på kva det kan ver?

isofall forslag på korleis eg kan unngå det i framtida?

Det er såkalte "nuked files". Platebransjen legger ut slike ødelagte filer for å forhindre oss i å få tak i musikken.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar

Svaret som du leter etter heter Diet KaZaA, Det er en mod som fjerner spyware og slikt fra kazaa(er litt usikker på hvordan det fungerer siden jeg ikke bruker kazaa/fasttrack). KaZaA(lite/diet) er ikke de eneste klientene til fasttrack, iMesh eksisterer med diverse lettversjoner hvis du vil holde fast på fasttrack. Det netteverket som vil minne deg mest om fasttrack vil være gnutella1/2, Lite kø og en del folk. Til dette opensource nettverket vil jeg anbefale Shareaza.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til et godt program som erstatter Kazaa Lite? Masse spilldemoer som jeg ikke har prøvd.

 

Takker for svar

Inntil videre kan du vel bare fortsette å bruke Kazaa Lite K++? Fungerer fortsatt helt fint på min maskin.

Bahh...KazZa suger tissefant så det holder!. Det samme gjør alle andre P2P-Programmer, UNNTATT DC++. Har du tålmodighet til å lære deg programmet ordentlig,er det ingen ved siden og ingen over. Kanskje med unntak av de som har SDSL 1-2mbit som bruker BitTorrent. Det burde funke bra. For oss med ADSL eller Kabel,er det kun DC++ som er verdt å bruke....

Lenke til kommentar

Bull Dogg: Du har en sykt stor avart, 1548x1462 piksler og 318kB! Det må være rekord... Tror ikke mod. setter særlig pris på den :no:

 

riaahater: Du kommer på andre plass med gode 320x240, men bare med "ynkelige" 8,3 kB. He-he...

 

Tror at 80x80 og 6kb er ca grensen.

 

:thumbs:

 

edit: kattebottejul2, kommer selvsagt på andre plass i denne topic med 314x337 og 20 kB. Da blir det bare tredje på riaahater :thumbdown:

Endret av Rkskaar
Lenke til kommentar
eMule har så mye spywarez som føger(kødder) med datan og internettlinja

 

eMule har jeg bare prøvd en gang, det var nok. Etter det måtte jeg formatere og legge inn dataen på ny De var relativt enkle programm å bruke, men for en erfaren bruker kan man blir ganske lei av alle popupsene og reklamen som kommer av dem.

 

Dette er BS. eMule har aldri hatt reklame. eMule er en open source klient på eDonkey-nettverket. Mulig du blander sammen med eDonkey, som installerer litt merkelige saker hvis du ikke vet hva du gjør. eMule er fin, hvis du ikke er av typen som må ha filen i går.

 

Edit: Litt vanskelig å treffe Forhåndsvis innlegg av og til. ;)

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...