Gå til innhold

Hatt trøbbel med å oppdatere Vipps? Du er ikke alene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaterte til den nyeste på Android-telefonen min i går, og den nye versjonens UX og UI er ekstremt mye bedre enn det makkverket som har blitt brukt til nå. Den er dog riktig nok ikke helt klar enda, og det er et par ting som ikke fungerer enda.

 

For de med Android som er nysgjerrig, så er det ekstremt enkelt å bli med i betaen. Du åpner enkelt og greit Vipps i Play Store, og så trykker du "bli med" i betatesting. Vent så i ett minutt, og søk etter oppdateringer, og da får man den.

 

Merk: Man må logge inn på nytt etter å ha oppdatert.

Lenke til kommentar

Fikk den nyeste versjonen på Android da jeg er betatester. Opplevde to ganger i går at overføringen til en venn ikke gikk gjennom, samt at jeg fikk feilmelding når jeg skulle betale med vipps gjennom nsb appen. Mye rot. Dette var på tre helt forskjellige tidspunkter i går

 

Når der er sagt er den nye appen langt bedre utseendemessig, og flott at det nå er lettere å se når noen har overført kontra skrevet som melding

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Føler det bare er problemer med vipps.. Oppdaterer ikke på en stund før jeg vet de er stabile..

DNB Vipps har hatt regelmessige problemer helt siden oppstart. Masse nedetid og tull. Men nå har Sbanken, Nordea og Santander åpnet opp for Apple Pay, det tar under 10 sekunder å betale og ingen nedetid. Man trenger ikke laste ned apper, og Samsung Pay og Google Pay kommer nok til Norge snart også. Vennebetaling blir sikkert også støttet på disse etter hvert, og da vil Vipps (som kun fungerer noen få steder i Norge) ikke bli så populært, men heller bli sett på som tungvint, dyrt, tregt og umoderne. Hele poenget med mobilbetaling er jo at det skal være lettvint, sikkert, raskt, stabilt, gratis for brukerne og pålitelig. Vipps fokuserer desverre ikke nok på noe av dette.

Endret av Erwind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...