Gå til innhold

Teslas storoppdatering kommer om fire uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er snakk om å ha toppscore-lister for Atari-spillene på de forskjellige superladerne. Så om man skulle kjede seg ved en superlader er det bare å prøve seg på en rekord. Syns den var oppfinnsom. :)

En annen feature som skal komme med versjon 9 er å bruke kameraene som dashcam. Da har man 360 graders dekning av bilen, trolig også når den står parkert, om man ønsker. Men riktignok bare i svart/hvitt.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fatter ikke at noen vil ha en bil, hvis funksjonalitet, avhenger av dagsformen til en viss Musk! Atarispill ene dagen, gode eller dårlige bremser den neste og til slutt får ingen av dere lov til å kjøre bilen selv heller. Sistnevnte er vel kanskje det menigheten ønsker til syvende og sist?

Dagsformen til Musk? Så du tror det er Musk selv som sitter og koder dette?

 

Dårlige bremser? Vel, de måtte i det minste ikke fysisk tilbakekalle hundretusener av biler slik VW og andre har måttet gjøre i det siste:

 

https://www.dinside.no/motor/funn-av-giftige-stoffer/70064923

https://e24.no/bil/volkswagen/volkswagen-tilbakekaller-biler-i-norge/24331692

 

Tesla fikset bremsene med en programvareoppdatering. Det blir jo ikke bedre enn det når man tenker på at det alltid vil kunne skje feil (bare spør for eksempel VW).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så mye tid de bruker på "fjas" :(

 

Jeg ønsker meg følgende:

- Kunne bestemmer selv om forvarming skal inkludere varme i ruter og seter

- Endre ladestrøm fra app

- Se status på vindu/dører i app, sammen med varsling når man låser bilen om vindu eller dører er åpne.

- Bedre timer på lading, og forvarming. Dvs jeg vil si i appen att bilen skal alltid være 50%, men i morgen kl 0700 skal den være 80%. i tillegg skal den være 22 grader.

- Dashcam, med skylagring.

- Skyview av bilen når man skal parkere/rygge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...