Gå til innhold

Komplett bank: Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har nok misforstått. Det koster meg ingenting å bruke kortet, er ingen gebyrer - poengene jeg får for å bruke kortet sparer jeg til jeg har nok til noe jeg vil kjøpe - som da er gratis.

Nei, det er du som misforstår. Hvis du har hundre tusen kroner og du kjøper noe som koster hundre tusen og så får du tilbake seks tusen kroner, hvor mye har du spart da?

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Nei, det er du som misforstår. Hvis du har hundre tusen kroner og du kjøper noe som koster hundre tusen og så får du tilbake seks tusen kroner, hvor mye har du spart da?

 

 

Og det har hvilken knytning til innlegget mitt?

 

Insentivet til å bruke kortet er 0 gebyr og at man får poeng - insentivet komplettbank har for å tilby dette er at en % av brukerne misligholder kredittkortet og må dermed betale mye i renter. 

 

Jeg bruker ikke noe mer eller mindre enn jeg ville gjort med et debetkort fra min dagligbank, men jeg hadde gått glipp av noe småkroner i form av poengene og gebyrer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp, 1,85% for nye kunder. 2% i nesten 6 uker til for eksisterende kunder. 

Sa ikke Norges Bank og en samlet finanssektor at renta skulle opp?? Hva er dette for noe tull da? Skal bankene øke marginene ytterligere ved å senke renta enda mer på sparepenger og øke renta på utlån? 

 

 

Jepp, det skal økes marginer... De må tyne mest mulig ut av oss nå før neste krasj.

 

Men jeg har tatt i bruk Komplettbank kredittkortet mitt og bruker det til alle handler nå :) får "10 på 10" rabatt på Rema i tillegg til 1% på alt :) coop kan gå og legge seg... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+6132

Det tilbys elendige renter hos de fleste banker på innskudd. Den beste jeg har kommet over er Bank2 som tilbyr 2,35% på særvilkår. Problemet med finansportalen er at slike "tilbud" ikke kommer opp i oversikten. Mulig flere banker har enda bedre renter men de får vi ikke greie på, og Bank2 reklamerer heller ikke med dette tilbudet. Særvilkåret går på bla. max tre uttak i året.

Lenke til kommentar

Det tilbys elendige renter hos de fleste banker på innskudd. Den beste jeg har kommet over er Bank2 som tilbyr 2,35% på særvilkår. Problemet med finansportalen er at slike "tilbud" ikke kommer opp i oversikten. Mulig flere banker har enda bedre renter men de får vi ikke greie på, og Bank2 reklamerer heller ikke med dette tilbudet. Særvilkåret går på bla. max tre uttak i året.

 

Det er denne Bank2?

Kan ikke se det står høyere rente enn 1,75% på prislisten der, eller hvor står det de tibyr 2,35 %?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål til dere som har erfaring med dette.

Hva menes med minste inskudd på 50.000,-? 

Betyr dette at man må sette inn over 50.000,- hver gang, eller bare første gangen?

 

Kan man sette inn hvor lite man vil så lenge man har totalt sett over 50.000,- på kontoen?

Kun første innskudd må være på minst 50000,-.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...