Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I ferd med å bli forelsket/oneitis/irasjonell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Post en skjermdump eller skriv ned samtalen mellom dere sist gang du foreslo et møte. Og når var sist gang?

 

Så tar vi det derfra. :) 

 

Forresten hadde ikke jeg personlig hatt interesse av å småprate på snapchat eller lignende over tid, så du trenger ikke svare så mye på dette om hun prøver å få til en samtale. Jeg hadde sikkert høflig svart at jeg ikke er så glad i prate på nett dagen lang, men at jeg gjerne treffer henne i det virkelige liv for en øl og en samtale der. 

 

Man trenger faktisk heller ikke svare på alt en jente spør om. Om en jente stiller meg tre spørsmål, så kan jeg velge å svare på kun 1 av de. Eller jeg kan til og med la være å svare og heller svare med et motspørsmål. Men det er min preferanse.

Lenke til kommentar

Husk at jenter ofte ikke vil møte karer hvis de ikke er villige til å bli litt kjent først, det høres også utrolig kleint ut å sitte å ta en kaffe med noen som man ikke vet om man har noe til felles med (jeg falt i den fella selv, gikk ut med en kar for en kopp kaffe som jeg møtte på tbanen, ikke mye prating bare hoppet rett i det, kjemien var ikke helt der for meg, han møtte opp med klær til meg (???) og prøvde å presse meg til å rømme av stede med han til italia for en stund.. så ville ikke nødvendigvis sett på det som negativt at hun vil prate litt først)

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk at jenter ofte ikke vil møte karer hvis de ikke er villige til å bli litt kjent først, det høres også utrolig kleint ut å sitte å ta en kaffe med noen som man ikke vet om man har noe til felles med (jeg falt i den fella selv, gikk ut med en kar for en kopp kaffe som jeg møtte på tbanen, ikke mye prating bare hoppet rett i det, kjemien var ikke helt der for meg, han møtte opp med klær til meg (???) og prøvde å presse meg til å rømme av stede med han til italia for en stund.. så ville ikke nødvendigvis sett på det som negativt at hun vil prate litt først)

 

Det er din oppfatning. Jeg tenker at første gang man treffer noen kan være et kort møte hvor man fint kan unnskylde seg etter en kort time om kjemien er dårlig eller forlenge det eller treffes igjen om kjemien er bra. Om man fungerer normalt sosialt sett, så burde det ikke være noe problem å holde en samtale gående første møte uansett hvor lite man skulle ha til felles.

 

Det kan like gjerne skje at man prater med noen i ukesvis på nett og investerer utrolig masse tid og til og med forelsker (!) seg, men oppdager at ting er helt, helt annerledes i det virkelige liv.

 

Men folk er ulike. Det er ingen rett eller galt her. Jeg hørte om noen som pratet i et år før de møttes. Det var sannsynligvis deres preferanse. Jeg og trådstarter virker å ha like preferanser her. Søsteren min også. Hun er lei av at menn bare vil prate og gå rundt grøten uten noensinne å komme til poenget. :) 

Lenke til kommentar

Min oppfatning? Det er en oppfatning når det er snakk om meg men preferanser når det er snakk om deg og dine? Javel ja. 

 

Det kan virke som om du misforstår meg. Jeg skrev jo nettopp at folk har ulike preferanser. Jeg har ingen problemer hvis andre ønsker å snakke lenge før de møtes. For noen er dette det rette.

 

Men jeg mener altså ikke at det er 'kleint' å treffe noen man enda ikke kjenner godt. Det er jo nettopp hele poenget med å møtes. Å faktisk bli kjent. :) 

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk har preferanser, men måten dere skriver på skulle man nesten tro at man burde løpe så fort jenta ikke er villig med en gang, og det kan og vil få andre til å tro at det er slik de burde behandle alle, uansett hva man føler om situasjonen, og blir ikke det litt teit? Hva hvis du møter på en jente du liker å prate med, skal du la vær å prate med henne bare fordi hun ikke blir med og tar en kaffe med en gang? 

Lenke til kommentar

 

TS her;

Du misforstår, jeg har spurt henne om hun vil møtes hvor hun helt og tydelig sier ja.. men er avvikende når det kommer til å finne tid til dette. Haha, nå syns jeg du drar den litt langt. Jeg er meget sikkert besatt men jeg kunne aldri finne på å gjøre noen vondt. Faktum er at samtalene i seg selv har godt meget bra og hun har på eget iniativ skrevet at hun liker meg svært godt - det bare går rett i fletta på meg og jeg ønsker å være føre var.

 

Anonymous poster hash: 890e6...96e

 

Når det gjelder jenter er følgende regel absolutt: Handling > ord. Se på hva hun gjør, ikke hva hun sier.

 

Det er helt vanlig å få nummeret til en jente som tilsynelatende er interessert og har lyst til å treffe deg igjen, og når du sender første melding så har hun fortsatt kjempelyst men sier hun er opptatt de to kommende ukene eller lignende. Det er et så blankt avslag du kan regne med å få fra en jente, og da gjelder det å opphøre all kommunikasjon og finne noen andre som faktisk er interessert.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...