Gå til innhold

Sjekk ut Aston Martins flyvende sportsbil


Anbefalte innlegg

Kom med 10 ABB'er, som har fått hacket computeren på disse flyvende objektene og man har en ny 9/11? Hvert flyobjekt er da naturligvis lastet med brannfarlige og eksplosive ting istedetfor folk. Den der kan bli farlig og gi nye leie hendelser :hmm:

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En vanlig fjerrstyrt quadcopter bråker jo nok alrede slik at den blir irriterende. Da må dem komme på noen god måte å senke lydnivåen hvis folk flest ska flyve rundt.

 

Når en lever i en liten småby i norden så er det jo bare moro hvis en får syn på ett litet privatfly eller helikopter.

 

Hvis folk ska bruke fly i 10 million menneske byer for transport så går det ikke an å ha ting som bråker noe veldig, saerlig når det ikke er noe i veien som blokkerer lyden.

 

Her har du hovedproblemet, denne vil bråke like mye som et helikopter, trolig mer pga mange små hissige vifter.

 

Prismessig vil denne også være et dyrt helikopter.

Fordelen er at den er trolig raskere, enkel å bruke og liten

Lenke til kommentar

Droner eller flyvende biler bør ikke lage for mye lyd. De skal brukes i store byer. Det er det samme for meg om det blir droner eller flyvende biler eller noe annet, men jeg har ikke lyst til å sitte i kø hver dag til jeg pensjonerer meg. Håper ikke politikerne stiller seg i veien for fremskrittet med tåpelige reguleringer.

 

En annen fordel ved å fly er at man slipper å bygge dyr infrastruktur. Dessuten er biltrafikken farlig. Men det er vel mulig å gjøre veitrafikken til et mer lukket system etterhvert, f. eks. selvkjørende biler og midtskillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...