Gå til innhold

KORTTEST: Deltaco USB-ladestasjon 80W


Anbefalte innlegg

Jeg har en lader fra Clas Ohlson som kostet meg 300,- og gir 60w, 12 ampere på 5 volt totalt på 6 USB-a porter. Den holder mer enn godt nok for min familie med vårt bruk. Vi har 1x 3m, 1x 2m iPhone kabler og 3x 2m lange mikro USB kabler. Rekker alle i sofaen :p

Denne antar jeg? Så ikke dum ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det står 2.4A på en port, betyr IKKE at man får 2.4A ut. Fint om man kunne inkludert noen faktiske målinger, enten med watt laderen trekker eller med appen Ampere installert på telefonene.

 

Og som nevnt over, selvfølgelig med gode kabler man VET har bra tykkelse på kobberet/klarer å lade full pine på QC3.0

Endret av uGn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At det står 2.4A på en port, betyr IKKE at man får 2.4A ut. Fint om man kunne inkludert noen faktiske målinger, enten med watt laderen trekker eller med appen Ampere installert på telefonene.

 

Og som nevnt over, selvfølgelig med gode kabler man VET har bra tykkelse på kobberet/klarer å lade full pine på QC3.0

 

Hele poenget med QC-ladere er at det ikke trengs tykkere kobber, fordi ladespenningen økes. Det er fortsatt slik at I=P/U.
Lenke til kommentar

Hele poenget med QC-ladere er at det ikke trengs tykkere kobber, fordi ladespenningen økes. Det er fortsatt slik at I=P/U.

Kom gjerne med noen kilder, for det du sier gir ikke noen mening. Har kabelen høy motstand så sier all logikk at effekten forsvinner der og ikke inn i telefonen.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

driver og skal etablere et ladehjørn på kjøkkenet , syntes 4 uttak var litt snaut og behovet for usb c er ikke helt på plass , noen som kan anbefale noe som støtter fast charge ( går i samsung i her i huset og 9 er vell nyeste så greit at hva en denne kan ta i mot er støttet) for minst 5-6 enheter på en gang. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...