Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte ha en Spurs-spiller med. Hadde ikke råd til Kane så tok en midtbanespiller. Nå har samtlige tre jeg ikke valgte scoret (og Eriksen har en assist i tillegg). Alli går ut med et gult kort.

 

Not my year. Zzzz.

 

Og: Hadde jeg ikke brukt free hit og hatt Hazard som kaptein (ikke usannsynlig) hadde jeg fått 2 mer poeng enn jeg fikk med free hit.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Aktivert Wild Card. Men synes det er veldig vanskelig å bestemme meg. Vipper mellom å ignorere City-spillere totalt ettersom det er veldig vanskelig å vite hvem som spiller. Stor sjanse for at Aguero, Laporte, Bilva og Sterling spiller det meste som er igjen i ligaen, men ingen garanti + de har noen tøffe kamper. Bilva har jo og en skade.

 

Derfor har jeg akkurat nå en dyr Arsenal-spiss i laget sammen med Jimnez og Murray, og beholder Hazard på midten. Laporte er foreløpig i forsvaret. Svært usikker på hvilken fra Arsenal jeg skal velge... Han kan uansett byttes ut med Aguero senere.

Lenke til kommentar

Laporte spiller garantert, vil jeg tro. Virker å være Peps mest betrodde mann. Ga meg en god slant poeng i forrige dobbelrunde også. Verre med de offensive spillerne til City. Går de all out? Lurer på om jeg skal nedgradere Aguero og håpe de 800k jeg sparer på ham gir meg råd til Lacazette + Hazard på midten. Eller swappe Sterling med Hazard direkte, kanskje..Choices, choices...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...