Gå til innhold

Audi viser frem interiøret i e-tron


Anbefalte innlegg

Flott interiør synes jeg, og Jaguar og Tesla er også helt OK for meg. 

 

Muligens litt sært, men flott interiør har nesten ingenting å si når jeg skal ha bil. Hvorfor kan ikke noen bare putte et stort batteri inn i en helt vanlig bil med litt størrelse, som en VW Touran/Passat, en Berlingo eller en Rav4. Selv Nissans varebil hadde vært OK hvis rekkevidden hadde vært god. Forstår at det må tilpasninger til, men savner en enkel og litt romslig bil med god rekkevidde.

Endret av se#
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvis noe av eletronikken svikter så har man ikke speil da? må vente på "time" på verksted og betale 1000 kr timen pluss deler bare pga et speil? Nei takk!

Tror ikke vi skal henge oss så mye opp i disse speilene. Har sett så mange biler hvor dette har blitt vist hvor de ikke ender i det endelige produktet pga. Godkjenninger.

 

Og hvis dette blir godkjent så er dette et auditilbehør med audipris. Ser ikke for meg de oledskjermene er spesielt billige.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Enig med Sondre K men jeg er enda mer irritert: Sidespeilene er en tåpelig og heller trafikkfarlig løsning. Nå må man senke blikket lenger ned enn vanlig for å se i speilene. Dette synes jeg er forferdelig overdesign bare fordi teknikken gjør det mulig. Hvorfor ikke om man nå må ha skjermer plassere dem lengst ned i A-stolpen, i dørens A-stolpe eller sogar lengst ut ovenpå dashbordet på sidene? Nei, dette var en ganske grov tabbe. Og enda fler ting som kan gå istykker, og da ser man ingenting bakover. Æsj. Ellers liker jeg stilen og setter svært pris på at den ikke ubetinget ser så spacy ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...