Gå til innhold

iKKE BRA NOK?


Anbefalte innlegg

Hei når jeg var 14 ( for 2,5 år siden) så sendte jeg et undertøy bilde til en gutt, ble til flere etterhvert. nå begynner jeg å tenke på at jeg virker som en hore osv...

nettopp i dag fikk jeg melding fra en som har spredd det bilde og at jeg kan være en stor hore fordi jeg har sendt bilde til flere gutter på samme tid.......

 

Jeg har liksom forandra meg og stoppa opp med de bildene. jeg er bare sykt redd for den personen som jeg liker nå skal tro jeg er sånn og at jeg ikke er en å stole på osv. 

 

for  før når jeg var 14 år.. så  likte jeg  en person over nettet sant? vi drev på en måte på før,, også sendte jeg bilder til andre, og jeg angrer sykt den dagen i dag.... 

Jeg er også sykt redd for at flere ikke skal tro jeg har forandra meg? når jeg har det.... og mange ganger når folk kaller meg ting er jeg redd for at jeg skal tro jeg forelsker meg i alle og deler bilder av meg selv til alle nå?...

 

Så hva bør jeg egentlig gjøre ??...

Endret av anony0101
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste tipset til alle som sender drit, er å ikke svare de.

 

Svarer du gir de seg ikke.

 

Fant ut at sist jeg "drev på med noen" var i Januar... og da sendte jeg bilde til gutter som var deseprate.. blir for fort manupulert rundt.. vet ikke om jeg har endra meg..det som skremmer meg...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei,

 

Jeg ville lest denne artikkelen her

Nederst finner du konkrete eksempler på hva du kan gjøre, slik om å ringe alarmtelefonen eller snakke med slettmeg.no.

 

Du kan også se gjennom disse videoene (har ikke sett dem selv, men de ble linket fra Kripos sin facebook)

I ditt tilfelle er nok dette mest relevant.

 

EDIT: La til litt. 

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg ville lest denne artikkelen her

Nederst finner du konkrete eksempler på hva du kan gjøre, slik om å ringe alarmtelefonen eller snakke med slettmeg.no.

 

Du kan også se gjennom disse videoene (har ikke sett dem selv, men de ble linket fra Kripos sin facebook)

I ditt tilfelle er nok dette mest relevant.

 

EDIT: La til litt. 

det som egentlig jeg er redd for er at jeg skal være "utro" igjen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...