Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Utydelig bildekvalitet (laptop) Kreve pengene tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt, ring support og få hjelp. Hjelper det ikke returnerer du.

 

Klok av skade ble jeg avspist med returretten da pc var tatt i personlig bruk. Dvs at man ikke bør gjøre noe support ikke forslår og heller returnere. Dette er riktig nok en stund siden og praksis kan være endret.

Skal ringe support i morgen :)

 

Ser ut som du bruker gpu i cpu og ikke nvidia kortet

Kan du utdype? Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dukker opp bare flere problemer nå. Nå begynner plutselig visse spill å låse seg. Har jeg mulighet til å kreve pengene tilbake? Laptopen ble kjøpt for en måned og noen dager siden. 

 

 

Du har tre års reklamasjonsrett. Jeg kjøpte selv en mobil fra Netonnet, og leverte den tilbake etter 3 år, da fikk jeg faktisk helt ny mobil tilbake. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeez, tror det her viser seg å komme fra spillet jeg.. Henta den her i dag etter å ha levert den "gamle" i går https://www.komplett.no/product/989536/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-baerbare-pc-er/acer-nitro-5-156-full-hd-matt# Hvis det her ser ut til å komme fra spillet så angrer jeg på jeg leverte den gamle mtp design osv.. Den laptopen jeg har nå er facny men savner funksjonene fra den forrige.. Hadde jeg visst det kom fra spillet hadde jeg aldri levert den :p Spørsmålet mitt nå er om det er mulig å levere den jeg henta i dag og bestille den gamle på nytt når pengene har kommet? Vet ikke hva de som jobber der tenker når jeg leverer to laptoper på to dager og i tillegg skal hente den samme :p Skal jeg levere den i morgen eller vente til pengene fra den forrige laptopen har kommet og deretter levere den jeg har nå for å så bestille samme pc igjen? 

 

Ikke ork å spør hvorfor det ble sånn en gang..

Endret av flamethower1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om den selges som ny er vel ikke opp til meg å avgjøre. Skal jeg vente til pengene fra forrige pc har kommet eller skal jeg bare levere den med en gang i morgen og bestile samme pc når pengene for begge pcene har kommet? Snakk om nærmere 15 000 minus den pcen jeg skal ha så er skeptisk til om de skulle lage noe "styr" for tilbakebetaling av hele summen.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...