Gå til innhold

Nests smarte dørklokke er kommet til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg orket ikke å vente, så jeg bestilte denne på eBay rett fra USA. Denne fungerer utmerket :) Ser ut til at jeg sparte litt på det også, jeg betalte totalt 2270 inkl. moms og porto. I tillegg måtte jeg kjøpe en 24 VAC, 10 VA trafo fra Elfa Distrelec, denne kostet 346,-
Usikker på om Nest Hello leveres med trafo i Norge, jeg vet at Ring Pro gjør det.

 

Det var forholdsvis enkelt å montere Hello selv om jeg ikke hadde noen eksisterende dørklokkeanlegg fra før.

Endret av havarhen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så vanskelig å tre en finlandshette over hode da. Og politiet henlegger jo over en lav lest så. Dessuten så er den utenpåliggende husvegg, og sånn sett må disse jo være enkle å nappe av.

 

Men en får jo melding at noen er utenfor, om en tilfeldigvis åpner den evt har at den automatisk popper på en skjerm så er det jo bare til å ta fatt bena. Poenget er bare at det er langt lettere objekter å stjele, ikke at det er umulig. 

Lenke til kommentar

Den stjeles vel når ingen er hjemme i huset, noe annet ville vært slett planlegging.

 

Joda, men hvem gidder å legge slik innsats i noe som kan selges for tja en 1000 lapp? Nest blokkerer den sikkert også om en bare henvender seg. Så, jeg tror ikke dette er den største bekymringen en bør ha. Har selv hatt ring i lang tid, ingen som har tuklet så langt iallefall :) 

Lenke til kommentar

En kan jo bekymre seg litt over den stive prislappen. Heller ha en slik dings til tusenlappen på husveggen, enn en til nesten 3 gangeren. Dessuten så har du ingen garantier for at noen kan blokkere den permanent. For alt du vet, så kan den settes fint opp på en ny ruter og på en annen persons konto.

 

I disse GDPR-tider, så skal selskaper være forsiktige med hva slags data som logges om kundene sine også.

Endret av G
Lenke til kommentar

Selger, solgte vel en MP3-aktig ringeklokke på Clas Ohlsson. Dette er ikke noe veldig brukervennlig. Og litt usikker på om den takler mer enn en MP3-fil.

 

Jeg ville lett på elektronikkmarkedet i utlandet etter en slik dings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...