Gå til innhold

Konkurrent til QXL? - ebid.no


Anbefalte innlegg

QXL og Gibud har vært de eneste nettauksjonene for samlere (og andre) de siste årene, men nå ser det ut til at en konkurrent har kommet på banen - ebid.no. Mange har klaget på gebyrene til QXL, så ebid.no kan jo være et alternativ siden det er lavere gebyrer.

 

Det er kun noen få selgere der foreløpig, men flere kommer nok til etterhvert. Blir spennende å se!

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette snikreklame? Er det din side?  :)

 

...

 

1. Virker som trafikken er ukryptert, selv ved registrering/innlogging. Og det til tross for at de hadde oppstart i 2015 ..

 

2. Fikk feilmelding ved forsøk på registrering:

qQLNBvm.jpg

Dette er rimelig amatørmessig, feilmeldinger skal ikke "spys" ut så alle kan se det.

 

3. Jeg klarer ikke finne "Ebid AS" når jeg gjør firmasøk ..  :dontgetit:

 

Skulle jeg solgt noe på nettauksjon hadde jeg ikke valgt denne siden da det minner om juggel & fanteri.

Endret av nightowl
Lenke til kommentar

Vi mener din informasjon er din og ingen annens. Ditt personvern er viktig for deg – og for oss. Vi vil beskytte informasjonen du deler med oss.


  • - Vi vil ikke selge eller dele ditt navn, postadresse, telefonnummer, e-postadresse, kredittkortnummer eller annen informasjon til noen.
  • - Vi vil bruke de nyeste sikkerhetstiltak for å beskytte dine opplysninger mot uautoriserte brukere.

 


 


Også har dere ikke sikker side engang :p


Lenke til kommentar

Hei,

 

Nei, er ikke min side, men har brukt QXL og andre sider i flere år. QXL har fått et ekstra gebyr som gjør det vanskelig å selge rimelige gjenstander der, så syntes det var moro med dette "nye". Har ikke opplevd de feilmeldingene dere skriver om, men synd om det er slik. :(

 

 

Er dette snikreklame? Er det din side?  :)

 

...

 

1. Virker som trafikken er ukryptert, selv ved registrering/innlogging. Og det til tross for at de hadde oppstart i 2015 ..

 

2. Fikk feilmelding ved forsøk på registrering:

qQLNBvm.jpg

Dette er rimelig amatørmessig, feilmeldinger skal ikke "spys" ut så alle kan se det.

 

3. Jeg klarer ikke finne "Ebid AS" når jeg gjør firmasøk ..  :dontgetit:

 

Skulle jeg solgt noe på nettauksjon hadde jeg ikke valgt denne siden da det minner om juggel & fanteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...