Gå til innhold

YouTube tester ut egen privatmodus for videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, logg av profilen din for samme resultat? Skjønner ikke hvem som har bruk for dette andre enn ektefeller som ikke liker at aktiviteten deres kan bli sett på av partneren?

Er vel enklere å bare trykke på inkognito enn å logge av? Ville vært tungvindt å logge ut av chrome hver gang man skulle se på julegaver til dama.f.eks. Mye enklere å bare åpne en ny tab i inkognito.

 

Nå kan man jo alltids åpne en ny tab i inkognito med youtube og man vil ikke være pålogget lenger, men ingen ulempe å få funksjonen bakt inn i YouTube.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

[...] Skjønner ikke hvem som har bruk for dette andre enn ektefeller som ikke liker at aktiviteten deres kan bli sett på av partneren?

 

Av samme grunn som man har gjesteprofil og "kids" profil på netflix.

 

Jeg er ganske nøye på å logge ut av min youtube konto før junior får surfe barnesanger og briotogbaner på youtube. Det skaper ganske merkelige videoanbefalinger på kontoen hvis det ikke er gjort.

Samboeren min, som ikke bruker sin youtube aktivt selv, logger ikke ut når junior skal se på noe, så hennes feed er ganske lite interessant for en voksen person å kikke på.

 

Det kan også være greit å gjøre samme steg om du skal se på noe én gang du ikke er interessert i å få masse anbefalinger på lignende videoer senere. Det er for eksempel kanskje begrenset nytteverdi i om youtube foreslår ulike måter å knyte slipset på lenge etter den ene gangen du ville se en video om hvordan det gjøres...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

[...] Skjønner ikke hvem som har bruk for dette andre enn ektefeller som ikke liker at aktiviteten deres kan bli sett på av partneren?

 

Av samme grunn som man har gjesteprofil og "kids" profil på netflix.

 

Jeg er ganske nøye på å logge ut av min youtube konto før junior får surfe barnesanger og briotogbaner på youtube. Det skaper ganske merkelige videoanbefalinger på kontoen hvis det ikke er gjort.

Samboeren min, som ikke bruker sin youtube aktivt selv, logger ikke ut når junior skal se på noe, så hennes feed er ganske lite interessant for en voksen person å kikke på.

 

Det kan også være greit å gjøre samme steg om du skal se på noe én gang du ikke er interessert i å få masse anbefalinger på lignende videoer senere. Det er for eksempel kanskje begrenset nytteverdi i om youtube foreslår ulike måter å knyte slipset på lenge etter den ene gangen du ville se en video om hvordan det gjøres...

 

Ser den. På jobb er feeden på youtube stappet med kanaler jeg ser på selv om jeg sletter historikk, er akkurat som om google vet når jeg er på jobb selv om flere bruker PCen...

Lenke til kommentar

Eh, logg av profilen din for samme resultat? Skjønner ikke hvem som har bruk for dette andre enn ektefeller som ikke liker at aktiviteten deres kan bli sett på av partneren?

Jeg synes funksjonen er kjempegrei.

 

Hender "ofte" at jeg ser på diverse videoer som jeg ikke vil at skal komme opp som anbefaling ved et senere tidspunkt.

Eks. så noen youtube filmer om "Flat earthers". Like etterpå var hele feeden min fylt med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...