Gå til innhold

Ericsson t310 ulykke

Xeenon_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette ikke passer helt her, men... here goes!

Skulle starte en klesvask (leses som: Mor skulle starte en klesvask), og oppi ei bukse som gikk inn da, lå min elskede t310... Dette fant jeg ikke ut før etter at vaska hadde gått ferdig :) Så, jeg kryssa det jeg hadde av fingre, tær o.l og demonterte mobben og satte den foran ei vifte til tørk i et par døgn. og: Den Virker Enda!!! :woot: Lucky me!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt utrolig!

Nesten som en kompis av meg,han hadde en M50.. Han sto på noen steinklipper,mista mobben ned i vannet,fikk den opp,tok alle dele fra hværandre,lot den tørke i sola,neste dag funka den god som gull :)

Men for all del,jeg bøyer meg i støvet for din historie :laugh:

Skrevet

Har ein kompis som mista sin nokia 3510i i ei bøtte med skikkelig skittent vaskevatn på jobb. Han la den ved siden av ein ovn og lot den tørke eit par timers tid, og den funka. Den er godt over 3 månader sidan, og den funker like bra endå :wow:

Men tilbake til topic, skal ikkje sjå bortifrå at du er heldig. Det merkar du først når mobilen slutter å funke. (viss den gjør de) :)

Skrevet
Mobiler tåler vann, det er saltvann som tar knekken på dem.

:yes:

Nå skal det likevel sies at elektronikk ikke har godt av vann heller, men så lenge vannet fjernes, skal sjansen være god for å få treskeverket til å gå igjen.

bfisk

Skrevet

min 3510 er den mest tålbare telefonen eg har hatt. eg hadde den i bukselomma og so vaska mamma den med mobilen i etter klesvasken var ferdig ropte ho på meg å sa at ho hadde gløymt å ta ut mobilen av lomma eg slo den på med ein gong og den funka like fint, uten nokon for for tørking. utrulig bra av den.

Skrevet

vel jeg mista t610 i vasken, en fyr sa at jeg skulle putte den i micron, vel før det så lå den på 40 grader i ovnen men i micron sa det bang, og så har jeg ikke sett mere liv i telefonen :ermm:

BTW, Z600 Telfonen er SENDT FRA MAMOZ :D!

Skrevet

Batteriet har gått sør.. men det skaffer jeg nytt... har vært på rep. med den for å sjekke, og de sier at den er helt OK :D så da slipper jeg å bruke julecash på ny mobil istedet for mytt skjermkort :dribble:

Skrevet
vel jeg mista t610 i vasken, en fyr sa at jeg skulle putte den i micron, vel før det så lå den på 40 grader i ovnen men i micron sa det bang, og så har jeg ikke sett mere liv i telefonen :ermm:

Du må være svært dum hvis du la mobilen i micro'en for tørking :wow: Trodde at slik dumskap bare skjedde 1 av 100 000 000 amerikanere - ala den velkjente historien om hun som tørket katta si i micro-bølgeovnen :laugh:

Chigu

Skrevet

Oj, ble telefonen ødelagt i microen, gitt? :wallbash:

Nå blei jeg overraska.

bfisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...