Gå til innhold

Dette er mobilene som skal krangle om tronen i 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Lite dekning av nokia sine telefoner.

Har allurat tatt i bruk min nye nokia 7+ og er overveldet over hvor mye man får får pengene og android one programmet.

 

Nokia har dessverre en lang vei å gå før de kan hevde seg i dette trange markedet. De lager gode telefoner, men mangler ofte det lille ekstra som får folk til å ønske seg en Nokia igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Huawei P20 Pro vippet både Apple og Samsung ned av toppen våren 2018

 

Nei, det gjorde den ikke.

 

@fjarle. Kanskje du kan svare på hvorfor du mener P20 Pro er bedre enn S9+, når den har såpass mange "mangler" sett opp mot S9+?

 

Den tar bedre bilder (men ikke alltid) og har litt større batteri, og vips så er den kongen på haugen?

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

undefined

 

Det er faktisk en del ting P20 pro mangler:

 

Bedre skjerm

IP68

Iris scanner

Aux inngang

Stabilisering i 4K

Tråløs ladning

 

S9+ har en helhets pakke per dags dato som er et av de beste, om ikke den beste på mobiler.

Endret av calmey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hva med Vivo Apex? :)

 

 

Det er flere bra kinesiske mobiler å velge i, bl.a OPPO og VIVO...

 

 

Hva med One Plus 6?

 

 

Nå kommer RED Hydrogen telefonen i Juni. Presentasjonen av telefonen vil skje i RED's kontor i Hollywood den 19. Mai. Tek.no bør være der for det blir en spennende lansering.

 

Hva om vi holder oss til telefoner som vil selges i vanlige butikker i Norge? En artikkel kan ikke omhandle alle telefoner fra alle markeder i hele verden. Jeg drar ikke inn Fujitsu og Sharp bare fordi jeg synes de lager bra telefoner. Et sted må nesten grensa gå, eller?

Lenke til kommentar

 

Lite dekning av nokia sine telefoner.

Har allurat tatt i bruk min nye nokia 7+ og er overveldet over hvor mye man får får pengene og android one programmet.

 

Nokia har dessverre en lang vei å gå før de kan hevde seg i dette trange markedet. De lager gode telefoner, men mangler ofte det lille ekstra som får folk til å ønske seg en Nokia igjen.

 

For mange (meg selv inkludert) er ren Android og lovnader om hyppige oppdateringer mer enn det lille ekstra.

 

Faktisk er det heller sånn at flere av produsentene er helt utelukket grunnet tåpelige grensesnitt og elendig historikk på oppdateringsfronten.

 

Har nå en to og et halvt år gammel Nexus 5x som kjører Android 8.1. Det er uaktuelt å gå tilbake til f.eks Samsung. Og når Pixel-telefonene av en eller annen grunn ikke engang selges i Norge så stiller Nokia (HMD) veldig sterkt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg skjønner hva du mener, og jeg er ikke uenig, men Samsung og f.eks LG lager gode telefoner, reklamerer for dem, og folk flest bryr seg ikke om ren Android. De vil bare ha en telefon som er kuul eller populær. Nokia er ikke der ennå. Folk kjøper sjelden kvalitet fordi de er bevisst på kvalitet. De kjøper det andre har og som får skryt av andre. 

Lenke til kommentar

håper google pixel kommer med nye mobiler, isåffal skal jeg lett ha 3xl

 

Kommer, forventet i Oktober. Tatt i betrakning at Google Home også kommer til høsten, øyner jeg håp for også å se en offisiell norsk pixellansering.

 

 

 

Savner forsåvidt Pixel 3 i denne listen???

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...