Gå til innhold

Tor Mikkel Wara, er han skikket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har han gjort som er så ille? Mer alvorlig enn å slå ned utlendinger? Det er en grov anklage som krever dokumentasjon!

 

 

Wara er uansett en heftig oppgradering fra ekstremistkjærringa som satt i stolen før ham.  

 

WOW  :ohmy: Hvem er det som er ekstremist med denne retorikken?

 

 

Wara gir uttrykk for at det å bli mindre liberalistisk er synonymt med å bli voksen.

 

 

Eh, hvor har han sagt det? Det han sier er vel at man blir mer nyansert når man blir eldre. Du er jo ikke akkurat en radikal idealist du heller. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Politikere og pr-folk i kamaradieri har bare sine egne interesser i hodet. Men folk bør stemme på de som jobber for Norge.

 

Om han har gjort noe direkte kriminelt vet man ikke, men for min del er hvitsnippforbrytelser verre med tanke på slike verv enn et fyllaslagsmål fra gamle dager. Det er en dum ting å gjøre, basert på følelser, men den svindelen han er mistenkt for handler om kalkulert egoisme. Det er mye farligere i en politiker.

 

Blir forøvrig lettere skremt av hans karismatiske glatthet. Virker som en manipulator.

Lenke til kommentar

Det skal stilles strengere krav til de i slike posisjoner. Hadde han fortsatt i pr-bransjen hadde det vært greit. Nå skal han derimot være den øverste på justisfeltet.

 

Bare jalla, en lettantennelig fisker og ei dum bibel bitch. Hurra vi elsker dette landet

Lenke til kommentar

Hadde Storberget og/eller Faremo vært under etterforskning for hvitsnippkrim, og manipulert seg unna?

 

 

Ikke som jeg vet. Men Faremo måtte jo gå etter overvåkningen av Furre, altså noe hun som justisminister faktisk hadde ansvaret for. Å være under etterforskning kan ikke være diskvalifiserende i en rettsstat, så lenge man aldri blir tiltalt eller dømt. 

 

 Var de like sleipe og karismatiske?

 

 

Det kommer an på hvordan du definerer henholdsvis sleip og karismatisk. Nå vet jeg ikke om Wara er spesielt sleip, med mindre du mener det er synonymt med å jobbe i PR-bransjen. Sleipe er vel mange politikere, karismatiske er heller få. I mine øyne er det første negativt og det andre positivt. 

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Wara som er utdannet økonom, hadde et diametralt motsatt syn på innvandring den gang han tilhørte partiets, liberalistiske fløy: Han var for fri innvandring.

 

Tor Mikkel Wara: – Innvandringspolitikken kan bli mer restriktiv

Carl I. Hagen: – Jeg tror Wara er blitt voksen

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/Kvq6B7/Tor-Mikkel-Wara--Innvandringspolitikken-kan-bli-mer-restriktiv Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror også han er blitt "voksen". Han har nemlig skjønt en egentlig ting som han og firerbanden på Bolkesjø ikke skjønte, eller skjønte, men synes det var verd å utfordre allikevel: Skal du ha makt i samfunnet, kan du ikke være for radikal. Du må bekjenne deg til en av de "50 shades of sosialdemokrati", med SV og FrP som de absolutte ytterpunkter. Det vil si noen prosent rundt midten av det ideologiske terrenget.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...