Gå til innhold

Ny forsterker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Spotify connect med mobilen.

 

PC bruker jeg ikke så ofte men kjører high Rez fra harddisk eller USB minnekort fra Sony.

 

Hva slags datamaskine har du? Eple eller Windows?

 

Har en enkel selvbygget windows pc. Overdimensjonert power supply (viften starter aldri) ikke eget grafikkort, bruker det som er innebygget i cpu - som holder fint til å spille av 1080p rip av blu rays. En rimelig sak som er helt stille. har 12TB hardisker installer i den og har 15TB eksterne som jeg har til backup. Konserter på blu ray tar mye plass - og jeg har mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal bygge anlegg på gutterommet til barna, som far kan låne.

 

Vurderer aktive høytalere feks Klipsch og koble tv spill, bluray og mobil trådløst til dette.

 

Eventuelt kjøpe effekt pre og høytalere.

 

Synes det er et godt kompromiss å kjøpe aktive stereo som kan alt.

 

Sparer penger...

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Det er jo blitt mye bra i aktive høyttalere siste år. Har to par selv hjemme, i ulike rom. 

Skulle jeg hatt nye nå ville garantert Kef LS50 vært blant alternativene. Hørt dem en del ganger, både i passiv og aktiv utgave. Svært lette å like.

Lenke til kommentar

Det er jo blitt mye bra i aktive høyttalere siste år. Har to par selv hjemme, i ulike rom.

Skulle jeg hatt nye nå ville garantert Kef LS50 vært blant alternativene. Hørt dem en del ganger, både i passiv og aktiv utgave. Svært lette å like.

Trenger nok gulvht pga at det er barn, er redd minsten på 4 river ned stativer på et barnerom.

 

 

Tror jeg velger Xtz Spirit, aktive har har for lite tilkoblinger. Trenger RCA rødhvit og optisk til tv-spill.

 

Tror det blir Yamaha pre og Xtz Edge.

 

Får kjøpe litt og litt.. effekt og HT og så tv-spill osv og til slutt Yamaha..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...