Gå til innhold

Nordea stanser investeringer i Facebook etter lekkasje-skandalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

People still make selfies with botox duck-faces, and think looking weird equals good and intelligent...

Få ser problemer med å bli utnyttet så lenge gevinsten er populæritet.
Lenke til kommentar

 

People still make selfies with botox duck-faces, and think looking weird equals good and intelligent...

Få ser problemer med å bli utnyttet så lenge gevinsten er populæritet.

Stemmer. Viktig for selvfølelsen å være populær. -Blir deppa sjæl når lyset på badet ikke står riktig. Det ødelegger for immersjonen min om et dødskult liv, ass.

Lenke til kommentar

 

 

People still make selfies with botox duck-faces, and think looking weird equals good and intelligent...

Få ser problemer med å bli utnyttet så lenge gevinsten er populæritet.

Stemmer. Viktig for selvfølelsen å være populær. -Blir deppa sjæl når lyset på badet ikke står riktig. Det ødelegger for immersjonen min om et dødskult liv, ass.

 

Nesten vanskelig å oppfatte du er sarkastisk men,, det ER viktig for selvfølelsen å være LITT populær iallefall,,

hadde jeg ikke kunne fikse data'en til folk hadde jeg aldri møtt hyggelige folk, , jeg er stygg som juling :D

 

også,,, mye mer irriterende er at Nordea velger å ikke STANSE invisteringer i fb,, men MIDLERTIDIG oppretter

"invisteringskarentene",,, som forøvrig ikke er noe ord,, bare noe digi's kapitalistiske belagte ansatte finner opp,,

er trist., når Nordea ser et selvskap begår umoralske handlinger skal di bare midlertidig stoppe pengene,,,

med åpenbar stor forventing om at pengestrømmen fortsetter,, etter lekkasjen er tettet opp igjen tror Nordea

liksom at alt er bra igjen og fb aldri kommer til å begå ligende handlinger ?

PØH ! KAPITALISTISKE SKITTNE RAKKERE ! #ban FB  ! #ban Nordea  !

Endret av Horst Tappert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...