Gå til innhold

Quickcam pro 4000 problem under installasjon

CaSh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har nettopp fått dette kameraet. Men problemet er at etter at jeg har installert produktet, og når jeg kommer til delen hvor det står sett inn usb kabelen, og jeg gjør det, så prøver den å finne produktet, windows xp finner den, men bildet der usb kabelen skal inn blir ikke forandret, så plutselig får jeg opp en feilmelding hvor det står at den ikke finner filen CamDrL21.sys

Jeg prøver å søke etter denne og finner den på local documents and settings. Så velger jeg filen derfra, så kommer enda en sys fil til som jeg ikke finner. Har noen erfart noe med dette? Tror dere feilen er i driverne, kameraet eller systemet mitt? Må si at jeg har installert logitech sphere cameraet uten komplikasjoner, og har avinstallert det fra systemet mitt, så jeg veit at jeg kan ha det. Men jeg sitter litt fast nå. Prøver å hente ned software fra logitech.com og skal installere det og se om det hjelper, men inntil da lurte jeg bare på om noen hadde erfart dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å instalere cam'et fra windows update?

Jeg har samme cam, og før jeg formaterte brukte jeg CD'en til å installere drivere.. gikk helt fint..

Etter jeg formaterte for to uker siden og skulle installere cam'et, tok jeg bare "søk etter drivere (automatisk), og der fant den drivere fra windows update.. vet ikke om det var nyere drivere der enn de som lå på cd'en, men har ikke hatt problemer med noen av dem..

Hvilket OS har du?

Jeg har windows xp.

Skrevet
Har du prøvd å instalere cam'et fra windows update?

Jeg har samme cam, og før jeg formaterte brukte jeg CD'en til å installere drivere.. gikk helt fint..

Etter jeg formaterte for to uker siden og skulle installere cam'et, tok jeg bare "søk etter drivere (automatisk), og der fant den drivere fra windows update.. vet ikke om det var nyere drivere der enn de som lå på cd'en, men har ikke hatt problemer med noen av dem..

Hvilket OS har du?

Jeg har windows xp.

Joda jeg har samme os. Funka når jeg lasta ned drivere fra nettet. Weird...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...