Gå til innhold

Stephen Hawking selvmord?


Anbefalte innlegg

Han levde 56 år med ALS. Det er uvanlig lenge for en slik sykdom. De fleste som får diagnosen dør innen tre år. Ganske merkelig at han klarte å leve over et halvt århundre med denne sykdommen.

 

De fleste med ALS dør pga. pustestans. Stephen Hawking har nok vært heldig og ikke fått det området like mye rammet. Dødsårsaken kan være noe så enkelt som en lungebetennelse.

 

https://www.livescience.com/62019-stephen-hawking-als-fatal.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over Hawking hadde mye humor på sin egen bekostning og at han var glad i og bli parodiert, men konspirasjonsteorier kun timer etter han er død syns jeg er ekstremt bad taste - særlig når man hevder at "det er jo kult/sykt stilig da". Du ser den, gjør du ikke?

Jeg så ikke en konspirasjonsteori. Jeg så en vits.

Lenke til kommentar

 

Han levde 56 år med ALS. Det er uvanlig lenge for en slik sykdom. De fleste som får diagnosen dør innen tre år. Ganske merkelig at han klarte å leve over et halvt århundre med denne sykdommen.

 

 

De fleste med ALS dør pga. pustestans. Stephen Hawking har nok vært heldig og ikke fått det området like mye rammet. Dødsårsaken kan være noe så enkelt som en lungebetennelse.

 

https://www.livescience.com/62019-stephen-hawking-als-fatal.html

Han har hatt flere lungebetennelser. Og han kommer seg aldri helt etter de. Han blir litt/mer svekket for hver gang (som med gamle mennesker)

 

Det kan være sykdommen som til slutt stoppet han, kan være en lungebetennelse/annen infeksjon. Kan også være at kroppen ikke orket mer.

Eller med tanke på alderen er det også fult mulig det var kreft. Og i hans kondisjon ville han ikke leve lenge med kreft.

Lenke til kommentar

Det finnes tusenvis av slike sammentreff, men det betyr ikke at det er noe mer enn bare et sammentreff

 

Det er sant, pluss at skulle han ta selvmord regner jeg med at han ville gjort noe større enn bare å då på Pi dagen, jeg tenker kanskje at kroppen hans blir knust ned i første stabile svartehullet laget eller kanskje han skyter seg selv inn i sola. 

 

Er litt anti climax og bare gå ut på pi dagen. Er ikke episk nok for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...