MagE Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 finnes det noen scsi kort du kan putte i en vanlig pci port og koble til en scsi hd med et hk som er lagd for ide?? det burde vell også gå ann og ha en ide og en scsi i samme pc? er dere greie legger dere inn noen linker.
Sir_Arcus Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Det min venn ar faktisk akkuratt slik SCSI virker. Det er bare et ekstra kort i maskina som kontrollerer scsi enhetene dine. Et anbefalt kort henrikert
Dollar Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Dette kortet her er mer for pengene. SCSI kabler koster flesk - kjøp Retail kontroller!
stigfjel Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 (endret) Ville faktisk gått for Adaptec-kortet. De er stabile, klikker aldri, og kan brukes i alle OS. Det gir topp ytelse. Jeg har selv en kontroller fra Adaptec (se under), og kan ikke være mer fornøyd. Edit: ikke kjøp den samme kontrolleren som jeg har. Du vil sannsynligvis ikke trenge det. Nyprisen er litt høy. Endret 12. desember 2003 av stigfjel
MagE Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Skrevet 13. desember 2003 oi, det var jo dyrt men men finnest det billigere alternativ?
Yazfat Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Ta en titt på Bruktmarkedet, kan hende du finner noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå