Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blå/grå striper på neglene


Anbefalte innlegg

Hei. Her har det dukket opp noe i det siste. Neglene har plutselig begynt å bli blå/grå. Noen som har vært borti lignende? Og hvis, er dette noe som forsvinner av seg selv? Bildet ble kanskje litt stort og litt utydelig. Stripene er litt mørkere enn hva som vises på bildet.w9hIq5t.jpg

Anonymous poster hash: 69490...21c


Anonymous poster hash: 69490...21c



Anonymous poster hash: 69490...21c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja enten burde du gå til legen eller bytte kosthold. Dårlige negler og hår er også ett tegn på at du ikke får i deg riktig næring. Hvordan er håret ditt TS?

 

Ja, regner med det har noe med kostholdet å gjøre. Forsøker å gjøre litt endringer på det så får en se hva resultatet blir. Håret mitt er kort  :)  uten at jeg kan utdype det noe særlig mer

 

Anonymous poster hash: 69490...21c

Lenke til kommentar

Uten å være 100% sikker, vil jeg tro at kosthold, og andre faktorer som påvirker fargen i neglen mens den dannes, gir striper på tvers av neglen.

Du kan f.eks få striper på tvers om du har vært virkelig syk. På langs er nok heller hansker, dongeri, neglelakk, maling, møkk ellet noe annet fargestoff du ikke har fått vasket bra nok.

 

Anonymous poster hash: aa1d5...366

Lenke til kommentar

Det kan som du skjønner være både avfarging fra noe, tegn på mangler i kostholdet, eller mer alvorlige sykdommer. Kroppen vår har fantastiske måter for å fortelle oss at noe er galt.

Jeg ville tatt en tur til legen. Det er viktig å snappe det opp tidlig dersom dette skulle være noe mer alvorlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...