Gå til innhold

5 GB til 258,- hos Telio ble til 3 GB for 300,- hos MyCall. – Urimelig, mener Telio-kunde


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg hadde 5 GB i Telio for kr 258,- pr. måned og ble flyttet til Telia og fikk 6 GB for kr 249,- pr måned. Basis spesial heter det nye abonnementet.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du fortjener 6 Gig for kr 249,- når andre Telia-kunder kun får 2 Gig for de samme kronene  :hmm:

 

 

Til og med litt billigere. Jeg forstår det heller ikke. Kan jo være at jeg blir sett på som en trofast kunde ettersom jeg har vært kunde hos Telio helt siden de startet med fasttelefoni.

 

 

Ja.

 

Men, vanligvis så er det som regel de kundene som står på og syter og klager mest som ender opp med de grommeste pristilbudene (tross dets urettferdighet)..

Trenger ikke å syte eller klage alltid for å få bedre tilbud. Det er jo bare å spørre. Den som ikke spør, får heller ikke!

 

Byttet fra Telia fordi de ikke kunne matche tilbudet jeg kunne få fra Telio. Byttet dit, og nå tilbake til Telia igjen med bedre tilbud enn jeg hadde hos Telio. Pretty sweet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

 

Telia har et abonnement som heter Smart Ung 5GB til 299-. Men av en eller annen grunn har de satt en kunstug grense på at man må være 29 år eller yngre for å kjøpe den. Tydeligvis har de ikke hørt om aldersdiskriminering.

Du vet veldig godt at det ikke er aldersdiskriminering. Er produkter laget for spedbarn diskriminering av de som er voksne? Tåpelig.

 

Jo, det er faktisk aldersdiskriminering. Idiotisk eksempel om produkter til spedbarn viser tydelig hvem som er tåpelig her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...