Jump to content
AfterGlow

Bare én prosent har oppgradert til den nyeste Android-versjonen

Recommended Posts

Brukerne bør velge telefoner som prioriterer hyppige oppdateringer. Da vil de trege tvinges frem.

Min hypotese er at "folk flest" er ikke så opptatt av om de har Android 6, 7 eller 8.

Jeg har hatt Android 8 siden den ble sluppet første gang og velger kun telefoner som er raskt ute med oppdatering.

• Like 2

Jeg har også vært inne og kikket på den, men havnet på OnePlus 5t. Det er nesten ren androide også. De er også tidlig ute med oppdateringer.Begge er svært bra mobiler og ganske billige ??

Brukerne bør velge telefoner som prioriterer hyppige oppdateringer. Da vil de trege tvinges frem.

Min hypotese er at "folk flest" er ikke så opptatt av om de har Android 6, 7 eller 8.

Jeg har hatt Android 8 siden den ble sluppet første gang og velger kun telefoner som er raskt ute med oppdatering.

Enig, har et HTC Nexus nettbrett (7.1.1, kommer nok ikke lenger) og en Nexus 5x (8.1.0). Men dersom jeg skulle anskaffe ny telefon eller nytt brett i dag, hva skulle jeg da kjøpe? Hadde valgt pixel-telefon om disse var i ordinært salg i dag.

Blir litt idiotisk dette. Er jo produsentar og maskinvare som bestemmer.

Min S3 er jo fortsatt på 4.3 pga for lite minne til å bruke nyare versjonar.

Synes man bør skille mellom sikkerhetsoppdateringer og platformoppdateringer.

Det ble avgjort i siste liten etter mye rykter at min Honor 8 ikke skulle få Oreo, men jeg får fortsatt sikkerhetsoppdateringene (så sent som i forrige uke).

Artikkelen bør kanskje nevne at det er produsentene som gjør utrullingen treg.

Ta f.eks Huawei, de slapp oppdateringen til Honor 9 så sent som i går.

Edited by Hojjoj
  • Like 1

Tar forferdelig lang tid med oppdateringer til Samsung. Leste nylig at Oreo er klar i slutten av måneden til S8/S8 Plus brukere, og at Note 8 kommer etter det. Så vil arbeidet med S7/S7 Edge oppstå, hvem vet hvor lang tid det tar.

Leste i dag at S8 og s8 pluss starter oppdateringen i dag til betatestere i tyskland. Og at andre kan kanskje få Oreo 1 døgn senere. Men det kommer ann på flere ting om vi får det så fort. Jeg vil prøve med opera vpn om en dag eller to ?