Gå til innhold

Problemer med wifi dongle


Anbefalte innlegg

Jeg har en wifi dongle som er et par år gammel NETGEAR WNDA3100.
Den har fungert helt fint til nå, signalet er sterkt men den faller ut konsant, uansett hvilken USB port jeg stapper den i, faller den ut, noen ganger etter mye om og men med forsøk på forskjellige porter og restart av pcen får den den til funke en time, men den faller ut igjen, og noen ganger faller den ut hele tiden, og innimellom nekter den helt å ta inn singnaler.

 

Jeg vet ikke om det er dongelen eller noe på USB sofware mitt, 

Jeg har prøvd å se etter åsaken, trodde en stund det var noe med Flash da jeg falt ut ofte når jeg spilte flash videoer, men nå har det ingen sammenheng, jeg trodde også den falt ut oftere om jeg koblet noe annet i en annen USB port(som hodetelefoner eller kort leser) Men nå faller den ut hele tiden uten at jeg gjør noe slikt. 

Har den bare gått ut på dato? eller er det pcen min som gjør ugang?

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men kom jo på at jeg har jo aldri installert noe drivers på den. På den i hvertfall ikke siden jeg fikk win 10 på den.

 

 

Men nå vil den ikke på nett i det hele tatt. Og pcen bare fryser totalt om jeg prøver å ta den ut og inn av USB porten et par ganger. Jeg rekker ikke Google Netgear driver en gang før den faller av nettet og ikke kommer tilbake

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei. Vi har en gammal grundig tv. Ta den eldre smart tv. Siste mnd dukker det opp wifi dongle festet på. Wifi dongle festet av midt i skjermbilde!!! Det er irriterende som F! Vi har vanlig brebånd i hus ikke fiber. Og tvn er så å si ubrukelig med dette som dukker opp. Noen som har en ide om hvordan man fjerner dette varselet?

Lenke til kommentar

Den USB dongelen du hadde hadde jeg også inntil nylig. Også den begynte å droppe ut til tilfeldige tidspunkt, så lurer på om den ikke lenger er kompatibel med windows 10. Netgear har jo for lengst sluttet å komme med drivere til den.

Byttet over til https://www.prisjakt.no/product.php?p=3744192 for et par år siden. Den har vært dønn stabil, har god rekkevidde og god hastighet.

Endret av Diablos
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gulle_33 skrev (På 16.5.2020 den 6:18 PM):

Hei. Vi har en gammal grundig tv. Ta den eldre smart tv. Siste mnd dukker det opp wifi dongle festet på. Wifi dongle festet av midt i skjermbilde!!! Det er irriterende som F! Vi har vanlig brebånd i hus ikke fiber. Og tvn er så å si ubrukelig med dette som dukker opp. Noen som har en ide om hvordan man fjerner dette varselet?

Har samme problem, fant du utav det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...