Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyket fyrstikker

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har nok bare ca 2 uker igjen og leve.

Neida ved engangs surr har det nok lite effekt. Blir som og stå over et bål litt, med litt svovel snacks.

Røyket du 20 pakker om dagen i 3 år, burde du kanskje ta en tur til legen.

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 2
Skrevet

Det er neppe sunt, men kroppen har en imponerende tendens til å være tilgivelig, og reparere seg selv, så lenge du gir den tid.

Jeg tror du overlever.

• Liker 2
Skrevet

ville symptomene ha vist seg rask visst det var noe skade elns? er det ulogisk at symptomer hadde komt 2 år etterpå? har nå angst så det fører jo til rar pust / tung og vondt i brystet men tenker bare "tenk visst kjemikalene har sett seg fast i lungene og lager på lungekreft..." katastrofetenker veldig mye, men er det sånn at kjemikaler og slik ikke "lagrer" seg i lungene kroppen så lenge du ikke får ekstremt mye av det?

Anonymous poster hash: ee8a8...424

Skrevet

Ja lungene renser seg selv, så om du ikke har hatt problemer før så er nok det over. Og de har fjernet alt skit du fikk ned dit.

Kan jo se røykere som har helt svarte lunger, så slutter de. Etter 10-15 år er de fine og rosa igjen :p

Tror nok det sitter mer i hode enn kroppen. Kroppen har nok glemt det alt  :)

• Liker 2
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

Sokker er neste på lista over ting TS har røyket.

Det forklarer fargen på tærne hans.

Skrevet

Du trakk det antageligvis ikke ned i lungene eller, bare inn i munn. Husker jeg røyket strå som guttunge. Var jo bare røyk i munn. 

Lever enda :p

Da er du blant de heldige. Min venn som jeg røykte strå med som barn. falt om død her forleden, død som en stein!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...