Jump to content
AnonymDiskusjon

Røyket fyrstikker

Recommended Posts

Hei, for 2 år siden røyket jeg og en kompis fyrstikker, av og til flere fyrstikker sammen for mer røyk. har dette noe effekt på meg nå 2 år etter?

Anonymous poster hash: ee8a8...424

Du har nok bare ca 2 uker igjen og leve.

Neida ved engangs surr har det nok lite effekt. Blir som og stå over et bål litt, med litt svovel snacks.

Røyket du 20 pakker om dagen i 3 år, burde du kanskje ta en tur til legen.

Edited by DirekteDemokrati
  • Like 2

Det er neppe sunt, men kroppen har en imponerende tendens til å være tilgivelig, og reparere seg selv, så lenge du gir den tid.

Jeg tror du overlever.

• Like 2

ville symptomene ha vist seg rask visst det var noe skade elns? er det ulogisk at symptomer hadde komt 2 år etterpå? har nå angst så det fører jo til rar pust / tung og vondt i brystet men tenker bare "tenk visst kjemikalene har sett seg fast i lungene og lager på lungekreft..." katastrofetenker veldig mye, men er det sånn at kjemikaler og slik ikke "lagrer" seg i lungene kroppen så lenge du ikke får ekstremt mye av det?

Anonymous poster hash: ee8a8...424

Ja lungene renser seg selv, så om du ikke har hatt problemer før så er nok det over. Og de har fjernet alt skit du fikk ned dit.

Kan jo se røykere som har helt svarte lunger, så slutter de. Etter 10-15 år er de fine og rosa igjen :p

Tror nok det sitter mer i hode enn kroppen. Kroppen har nok glemt det alt  :)

• Like 2

Guest Slettet-376f9

Sokker er neste på lista over ting TS har røyket.

Det forklarer fargen på tærne hans.

Du trakk det antageligvis ikke ned i lungene eller, bare inn i munn. Husker jeg røyket strå som guttunge. Var jo bare røyk i munn. 

Lever enda :p

Da er du blant de heldige. Min venn som jeg røykte strå med som barn. falt om død her forleden, død som en stein!

• Like 2