Gå til innhold

[Løst] Kan jeg se om tollvesenet har pakken min?


Anbefalte innlegg

For en god stund siden bestilte jeg en vare fra Amazon USA. Totalsummen inkl porto kom på rett over 29 USD, altså godt under grensen på 350 kr.

 

Jeg har kunnet følge pakken med sporing hele veien. Den kom til Norge 6. januar, men etter det har det vært bråstopp og ingen flere oppdateringer.

 

Lurer på om den kanskje sitter fast i tollen? Selv om det jo er rart det også, mtp summen. Men er det noe sted jeg kan sjekke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ringe tollkontoret ja, det gjorde jeg nylig for å etterlyse en pakke som jeg hadde fått hentemelding i postkassen på. Men som de i "Post i butikk" sa de kunne se var stoppet i tollen. Meldingen fra Toll etaten var at det ser ut som den er stoppet i tollen for "Post i butikk" systemet. De ba meg ringe Posten på 22 03 00 00 og etterlyse pakken der, med sporings nummer. I virkeligheten var det bare hentemeldingen som var blitt generert for tidlig, slik at jeg måtte smøre meg med litt mer tålmodighet. Skjedde 2 ganger rett etter hverandre. Skjønt, første gangen tror jeg den var kommet inn, men ikke var blitt scannet korrekt. Da kan Posten be utleveringsstedet lete spesifikt etter den pakken..

Lenke til kommentar

Posten ga ikke noe treff på sporingsnummeret. Pakken er sendt med "Geodis", hva nå det måtte være for firma. Aldri hørt om. Nettstedet www.pakkesporing.no har en hel drøss med firmaer å velge på, men fant dem ikke i lista.

 

Amazon har skrevet på mail at de hjelper meg hvis pakken ikke er fremme innen 21. januar, så ... det er ikke noe viktig, det ordner seg vel.

Lenke til kommentar

Posten ga ikke noe treff på sporingsnummeret. Pakken er sendt med "Geodis", hva nå det måtte være for firma. Aldri hørt om. Nettstedet www.pakkesporing.no har en hel drøss med firmaer å velge på, men fant dem ikke i lista.

 

Amazon har skrevet på mail at de hjelper meg hvis pakken ikke er fremme innen 21. januar, så ... det er ikke noe viktig, det ordner seg vel.

Du kan prøve https://www.17track.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...