Gå til innhold

Toyota selger deg bilen – du innreder den selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hæ.. hva for noe...? hva er det... aldri hørt om aerodynamikk.

Optimert på maks volum pr gateareal - ikke noe problem om hastigheten er lav. Skiller seg ikke særlig fra busser.

Under 50 km/t er ikke luftmotstand en faktor der treng å tas hensyn til, selv opp til 70 km/t er den av heller liten økonomisk interesse selv for dei mest grønnhodede.

Hvorfor det nevnes er ikke noe å spekulere på, tøv er tøv.

 

At mellomklasse biler (3,5 - 12 tonn) gir en vesentlig høgre modulitet og derav evne til å kunne settes opp til å gjøre et utall spesifiserte oppgaver på en effektiv måte er det interesante ved artiklen.

Plattformen overgår således mindre segmenter med stil, og er en underkjent sak innen for dagens mobilitet og bjellesaumentalitet.

 

Ønsk det velkomme, for dette vil treffe mange markeder særs tungt. Og endre ein god deil produkt og tjeneste grupper.

 

At man må vere med i en "klubb" og oppfylle ein deil krav for å ha tilgang på en deil tjenester, ingen umulig tanke det.

Lat oss sei 90% innfrir, går med på krav til å vere med på 95% av produktene, der av krav om å akseptere bio merking og kjøring til vaktstasjon ved "baluba"; hva da ?

 

Da sjekker vi de resterende 10%

 

Tenk bare på hva denne "vogn" kan innredes til : 1 fengselsplass, 1 sjukeheimsplass, eit sjekkpunkt for en tantekniker, 6 WC plasser til en festival osv, osv.

Litt standarisering er stikkordet, noen aparater som går på 230 til 400 Volt brukt av massene og fra den gemene hop, og litt fra IKEA som jo har bra produksjonskapasitet og levert til bilbransjen tidligere.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...