Gå til innhold

Hur mycket tjänar en person som jobbar på Mc Donalds, Subway eller är servitris?


VemVet

Anbefalte innlegg

Hadde vært greiere at du kom med fakta og lest topic før du begynte å hive deg inn i tråden..  Men for respekt for TS skal jeg ikke være for uenig med deg, og forstår hvordan du trodde det handlet om Brutto Nasjonal Produkt som et snitt, og ikke yrket TS skrev om...

 

 

 

Poenget var at personen som skrev, opplyste feil. Han sa 390 000 var over gjennomsnittsinntekt. Det er det ikke. Den var 43 300 pr måned i 2016 og har forøvrig ingenting med BNP å gjøre. 

 

Poenget var ikke at jeg missforsto hva som ble diskutert, det var bare å rette på det som ble sagt. 

 

Men, la oss nå fortsette å diskutere det TS ønsker nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hadde vært greiere at du kom med fakta og lest topic før du begynte å hive deg inn i tråden..  Men for respekt for TS skal jeg ikke være for uenig med deg, og forstår hvordan du trodde det handlet om Brutto Nasjonal Produkt som et snitt, og ikke yrket TS skrev om...

 

 

 

Poenget var at personen som skrev, opplyste feil. Han sa 390 000 var over gjennomsnittsinntekt. Det er det ikke. Den var 43 300 pr måned i 2016 og har forøvrig ingenting med BNP å gjøre. 

 

Poenget var ikke at jeg missforsto hva som ble diskutert, det var bare å rette på det som ble sagt. 

 

Men, la oss nå fortsette å diskutere det TS ønsker nå :)

 

Enig :)

Lenke til kommentar

 

Ok, så man bör ta Mc Donalds//Subway jobb istället i en stad som Trondheim//Oslo om man vill ta det lugnt//chilla mer jämfört med Rema 1000, Coop?

 

Har du jobbat på Mc Donalds tidigare så du vet hur det är?

Jobber nå på 2 forskjellige coop butikker, har jobbet på burgerKing. Ville klart valgt butikk over McDonalds/BK. Begge er en del stress, men er klart roligere og bedre å jobbe på butikk synes jeg iallefall. På McDonalds vil jeg også tro at du nesten kun jobber med folk mellom 15 og 18 år, det gjorde iallefall jeg på BK.

 

Hur länge sedan var det du jobbade på dessa ställen? BK & Coop? Vad var lönen utan erfarenhet första månaden på båda ställen och vilket årtal var det?

Endret av VemVet
Lenke til kommentar

 

Hadde vært greiere at du kom med fakta og lest topic før du begynte å hive deg inn i tråden..  Men for respekt for TS skal jeg ikke være for uenig med deg, og forstår hvordan du trodde det handlet om Brutto Nasjonal Produkt som et snitt, og ikke yrket TS skrev om...

 

 

 

Poenget var at personen som skrev, opplyste feil. Han sa 390 000 var over gjennomsnittsinntekt. Det er det ikke. Den var 43 300 pr måned i 2016 og har forøvrig ingenting med BNP å gjøre. 

 

Poenget var ikke at jeg missforsto hva som ble diskutert, det var bare å rette på det som ble sagt. 

 

Men, la oss nå fortsette å diskutere det TS ønsker nå :)

 

Vi snakker om butikk/mcdonalds jobb. Vi snakker ikke om hele Norge... Vi snakker om spesifikke yrker. 

Jeg har da ikke noe behov for og presisere at jeg snakker om det temaet ved hver post. Du hoppet inn i tråden, leste noe out of context og kommer med en post som ikke har med det vi snakker om og gjøre. Også er du så arrogant at du fortsetter.

 

Jeg har aldri påstått at 390000 er gjennomsnittet i Norge...

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom fram till att man tjänar kanske 155-160 NOK/h på Mc donalds i Norge om man är över 20, stämmer ganska bra med allt det jag har hittat.

 

Nu är frågan bara vad tilläggen är på lördag / söndag ifall någon har jobbat på BK//Mc donalds... Men ser ut som att vara 25 NOK på vissa ställen, avtalet säger dock att man tjänar minst 50% mer än vanliga timlönen tror jag det stod.

 

Men som ni har sett tidigare så är jag dålig på att läsa avtal i Norge :p

Endret av VemVet
Lenke til kommentar

 

 

Ok, så man bör ta Mc Donalds//Subway jobb istället i en stad som Trondheim//Oslo om man vill ta det lugnt//chilla mer jämfört med Rema 1000, Coop?

 

Har du jobbat på Mc Donalds tidigare så du vet hur det är?

Jobber nå på 2 forskjellige coop butikker, har jobbet på burgerKing. Ville klart valgt butikk over McDonalds/BK. Begge er en del stress, men er klart roligere og bedre å jobbe på butikk synes jeg iallefall. På McDonalds vil jeg også tro at du nesten kun jobber med folk mellom 15 og 18 år, det gjorde iallefall jeg på BK.

Hur länge sedan var det du jobbade på dessa ställen? BK & Coop? Vad var lönen utan erfarenhet första månaden på båda ställen och vilket årtal var det?
Har 162 + tillegg i timen på coop, kan ikke si hvordan lønna er på BK nå da det er noen år siden, og hadde ikke fylt 18 enda, men lav var den.

 

Tilleggene jeg får på coop varierer, vet ikke helt hvordan de blir beregnet, men f. eks i juli hadde jeg kvelds/helgetillegg 1 på 22 kroner, kvelds/helgetillegg 2 på 40 kroner og kvelds/helgetillegg 3 på 90 kroner, hadde 6 av 73 timer i juli med 90 ekstra i timen. Jobbet ikke fulltid.

 

Grunnen for at jeg tar juli er fordi jeg jobber mye mindre nå etter jeg ble student.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...