Gå til innhold

GeForce NOW PC-beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det dukker opp en invite på e-post snart da dette må testes.

 

Hvorfor?

 

Kan du gå tilbake til 1080p nå liksom? :p

 

Kan forøvrig ikke si jeg er veldig nysgjerrig. Har testet in-house og NOW med Shield'en. Og input lag selv ved in-house er ganske voldsom. Det er bare en spesiell type spill dette vil passe til..

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor?

 

Kan du gå tilbake til 1080p nå liksom? :p

 

Kan forøvrig ikke si jeg er veldig nysgjerrig. Har testet in-house og NOW med Shield'en. Og input lag selv ved in-house er ganske voldsom. Det er bare en spesiell type spill dette vil passe til..

 

 

Hehe, er nok ikke en tjeneste jeg kommer til å bruke. Men om det er bra nok så vet jeg om flere med gamle slappe maskiner som  hadde satt pris på noe som dette. Det forutsetter jo at det er bra nok selvfølgelig. Set på noen klipp ifra CES som holder på nå og det har fungert veldig bra der slik. Men det er nok under helt optimale forhold osv...

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor?

 

Kan du gå tilbake til 1080p nå liksom? :p

 

Kan forøvrig ikke si jeg er veldig nysgjerrig. Har testet in-house og NOW med Shield'en. Og input lag selv ved in-house er ganske voldsom. Det er bare en spesiell type spill dette vil passe til..

 

 

Hehe, er nok ikke en tjeneste jeg kommer til å bruke. Men om det er bra nok så vet jeg om flere med gamle slappe maskiner som  hadde satt pris på noe som dette. Det forutsetter jo at det er bra nok selvfølgelig. Set på noen klipp ifra CES som holder på nå og det har fungert veldig bra der slik. Men det er nok under helt optimale forhold osv...

 

Fungerer sikkert fin fint når du har serveren stående 1 meter fra deg :p Blir nok litt værre når serveren står 100+ mil fra deg.

Lenke til kommentar

Allerede vært i bruk i en god periode på Mac og Shield, så regner med de hadde gitt seg allerede om de mente det ikke ville bli bra nok.

De har forresten datasentere i Europa.

 

Jeg har ikke tenkt å kjøpe gamingPC, og hadde vært digg å slippe konsoll, så venter bare på utbygging av fiber så jeg kan bruke NOW på laptopen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg fått prøvd. Og det virker overraskende bra altså! Det er noe forsinkelse men ikke noe som en ikke kan bli vandt til. Spesielt ved bruk av en kontroller føles det faktisk veldig spillbart ut. Bilde er litt mindre skarpt men ikke noe dramatisk forskjell egentlig.

 

Dette kan bli et seriøst alternativ for mange altså. Veldig spennende å se hvordan det her vil utvikle seg i tiden fremmover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...