Gå til innhold

Tanker om årsskiftet


Pliscin

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere årsskiftet?

 

Jeg blir stresset over at året snart er slutt, nesten litt som slutten på et eventyr. Og at det plutselig er starten på et nytt. I hodet er overgangen stor, men fysisk så skjer det veldig lite annerledes enn før.

 

Jeg får tanker om hva jeg har utrettet i 2017, om det er noe ugjort, hva skulle jeg gjort annerledes etc. det er nesten litt vemodig, at man ser at årene bare går. Og for å ikke dra en klisjé i det hele tatt, så synes jeg tiden går alt for fort.

 

Og oppgavene og året 2018 står foran oss som en stor utfordring. Man begynner nesten litt fra scratch føler jeg. Refleksjonene over året som er gått er jeg ferdig med, men jeg kommer nok ikke til å gjøre ting veldig annerledes i år heller.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe spesiellt med årsskiftet, en dato endres og en fin unnskyldning til å ta seg en fest evt jobbe for ekstra cash.

Dagene, ukene, månedene, årene går, ingenting endrer seg uten at du gjør noe med det selv. Neste uke blir ikke noe anderledes enn forrige om man ikke går inn for at den skal være det.

Det gjelder neste år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...