Gå til innhold

Hvilket er det verste musikkinstrumentet du hører?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tattoo er kult. Sekkepipe er helt fantastisk flott.. OG det KAN VÆRE helt HINSIDES jævlig. Det kan vel forsåvidt de fleste instrumenter være, ustemte eller spilt av mennesker som ikke kan spille dem. Unntatt blokkfløyte. Det er jævlig uansett.

Hahaha, så sant xD Neida, blokkfløyte og e fint for de mest proffe (refererer te den ene videoen lenger oppe i tråden her med ei som sprllær Mozart ;) ), men de e desverre mangelvare.. 

Lenke til kommentar

Husker jeg så en episode av The Big Bang Theory hvor Sheldon spilte på et instrument som lagde en relativt fæl lyd. Lurer på om det var en teremin? (aner ikke hvordan det staves)

Haha, TBBT e genialt xD Thermin e jo et facinerende instrument :D Kanskje ikke så fin lyd, men det e såvidt jeg veit det eneste instrumentet man IKKE trenger å hverken ta på eller blåse i for å få lyd xD Vitenskapen på sitt morsomste <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Husker jeg så en episode av The Big Bang Theory hvor Sheldon spilte på et instrument som lagde en relativt fæl lyd. Lurer på om det var en teremin? (aner ikke hvordan det staves)

Haha, TBBT e genialt xD Thermin e jo et facinerende instrument :D Kanskje ikke så fin lyd, men det e såvidt jeg veit det eneste instrumentet man IKKE trenger å hverken ta på eller blåse i for å få lyd xD Vitenskapen på sitt morsomste <3 

 

 

Fant klippet :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...