Gå til innhold

Endring av forumstruktur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I løpet av godt og vel et år jeg har vært med her i webdesigndelen av forumet, har jeg så og si lest hver eneste tråd som kommer.

Vil kunne påstå at under 2% av innleggene som kommer i det hele tatt har noe med flash å gjøre. Allikevel kunne jeg godt tenke meg en litt bedre oppdeling av denne biten av forumet, da jeg mener det da hadde blitt mer strukturert. Etter hva jeg har forstått har dette blitt liggende, i påvente av gfx.no.

Mitt forslag til inndeling ville blitt noe slikt;

 

- HTML/CSS osv.. (koding med andre ord)

- Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord)

- Flash

- Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk)

- Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...)

- Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge)

 

Sikkert flere eller noen av disse som kan slåes sammen. Problemet med inndelingen hadde vel vært at f.x. for min del hadde jeg aldri gått innom kodeforumet, mens kodeguruene ikke hadde vært innom designdelen pherhaps, altså mindre lesere til trådene. Det er jo ikke sikkert, men jeg ville tro det.

Vi er jo en nokså sammensveisa gjeng i denne delen.

Lenke til kommentar
Problemet med inndelingen hadde vel vært at f.x. for min del hadde jeg aldri gått innom kodeforumet, mens kodeguruene ikke hadde vært innom designdelen pherhaps, altså mindre lesere til trådene. Det er jo ikke sikkert, men jeg ville tro det.

Vi er jo en nokså sammensveisa gjeng i denne delen.

Legg venligst merke til dette. Synes allsidigheten her i web-design er en veldig stor styrke. Synd om dette skulle deles opp og vi blir splittet

Lenke til kommentar
[quote name='Garbion' date='12/12/2003 : 21:05'] [quote name='PoleCat' date='11/12/2003 : 14:01'] - HTML/CSS osv.. (koding med andre ord)
- Photoshop/psp/ osv... (design med andre ord)
- Flash
- Showroom (her kan sider og/eller gfx legges ut for kritikk)
- Hjelp, jeg trenger ny... (logo, webside...)
- Generelt (her kan ting som f.eks markedsføring, webhotell-leverandør osv ligge) [/quote]
Ikke dumt :) [/quote]
I second that!
Når kan vi forvente oss dette?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...