Gå til innhold

Microsoft deaktiverer Office-funksjon for å forhindre nye angrep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. For å komme med et banalt eksempel så brukes Windows XP fremdeles av en del brukere og det er gammelt. 

Men det kan finnes helt legitime årsaker til at man kan/må fortsette med gammel teknologi. Å kutte noe rått og brutalt bare fordi det er gammelt er ikke alltid fornuftig.

Skrevet

Det varierer jo i hva folk bruker. Menneh, XP er det sjeldent jeg kommer over. Det være sagt, så kom det inn en fyr med en gammel Intel Atom, 1GB RAM m/WinXP. Han syns den var treg og lurte på om jeg gadd å gjøre den hurtigere, og installere Win10. -Jeg kikka skrått på han og bad han heller bruke pengene på en ny laptop. Han hadde heller ikke lyst til å bruke mer enn 300,- på den... ...Lykke til. Høflig som jeg var tilbød jeg å installere linux på den så han slapp å skrote maskina, men det ville han ikke. Neivel. Lykke til videre...

...Facepalm, roll-eyes...

Skrevet

Nja. For å komme med et banalt eksempel så brukes Windows XP fremdeles av en del brukere og det er gammelt. 

Joa, jeg lurte bare på om akkurat denne funksjonaliteten fortsatt brukes nok til at noen bryr seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...