Gå til innhold

Hvilken utdanning anbefales av dere lesere i IT-retningen?


KendrickLlama

Anbefalte innlegg

Jeg har fagbrev som elektriker og går nå teknisk fagskole innen Elkraft (alt fra regning på strøm/spenning til AutoCAD og PLS). Jeg er egentlig mer interessert i elektronikk/programvare og tenker å skifte litt retning mot IT når jeg er ferdig med fagskolen. 

 

Jeg er generelt god med PC/mobil og har litt erfaring med HTML, CSS og bittelitt JS. Har også litt erfaring med Sharepoint/365. Det er egentlig mye innen IT som kan friste meg, diverse programmering osv. Har sett litt rundt på både kurs og skoler. Kommer du like langt med å ta en del kurs m/ sertifiseringer som 1 års studium eller bachelor? Selvfølgelig koster det en god del mer med forskjellige kurs men så går det samtidig mye fortere enn en bachelor. Jeg lærer ganske fort og klarer å ta til meg mye informasjon. Om dere har noen ideer om retninger hvor jeg i tillegg får bruk for fagskole utdanningen min tas det i mot med åpne armer! Er det noen retninger som anbefales mer enn andre mtp. kunnskap som vil være mer nyttig i fremtiden?

 

Takker for alle svar! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...