Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mange GB har du på Download og Upload i DC++?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Dra meg baklengs inn i tornekrattet hvor mye tid som blir sløst bort av sprek (?) norsk ungdom. For ikke å snakke om kostnadene ved å brenne feks 1000GB med data over på DVD eller CD. Det er minimum 213 DVD'er, eller 1429 CD'er det.

Driter dere penger? Har dere ikke noen foreldre eller koner som trenger de resursene dere roter bort?

Tenk om dere kunne brukt denne tiden og pengene til å pleie noen av deres venner, meg feks. :D

Vil dere ha kontonummeret mitt, eller tegningene på noen prosjekter jeg vil ha ordnet? :thumbs:

Endret av Der kajser
Lenke til kommentar
Dra meg baklengs inn i tornekrattet hvor mye tid som blir sløst bort av sprek (?) norsk ungdom. For ikke å snakke om kostnadene ved å brenne feks 1000GB med data over på DVD eller CD. Det er minimum 213 DVD'er, eller 1429 CD'er det.

Driter dere penger? Har dere ikke noen foreldre eller koner som trenger de resursene dere roter bort?

Tenk om dere kunne brukt denne tiden og pengene til å pleie noen av deres venner, meg feks. :D

Vil dere ha kontonummeret mitt, eller tegningene på noen prosjekter jeg vil ha ordnet? :thumbs:

Du trenger jo ikke å sitte ved maskinen for å bruke DC. Den kan jo stå idle 24/7 i et par uker mens du "Pleier vennene dine" eller hva du kalte det.

Disker koster jo ned i 5,41875,- pr GB nå, så for 2700,- får du en halv terrabyte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...