Gå til innhold

Workstation - 8700k vs. 7820x vs. Xeon.


skripis

Anbefalte innlegg

Da ble det 8700K med Maximus X Apex hovedkort. På vei med hhv. Postnord og Posten nå. :)

 

Kjøpte liksågodt en Intel 900p 480GB AIC for å "toppe heile driden".

Sitter å ser på PCH/PCIE oppsett til Maximus X Apex. Er det kun PCIE X1 portene som er koblet til PCH?

Nå skal jeg ikke kjøre SLI med det første (har 1080 ti), men jeg får vel ikke muligheten for både SLI og 900p?

 

Gratulerer med heftig data :D

 

8 +8 + 4. Går det på hovedkortet tro. X8 på hvert skjermkort og x4 på optane? Sjekk i manualen?

 

Nesten sikker på at x8-x8-0-x4 går.

 

Siste pci-ex16 slotten er x4 eletrisk. Muligens koblet til fra pch.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da ble det 8700K med Maximus X Apex hovedkort. På vei med hhv. Postnord og Posten nå. :)

 

Kjøpte liksågodt en Intel 900p 480GB AIC for å "toppe heile driden".

Sitter å ser på PCH/PCIE oppsett til Maximus X Apex. Er det kun PCIE X1 portene som er koblet til PCH?

Nå skal jeg ikke kjøre SLI med det første (har 1080 ti), men jeg får vel ikke muligheten for både SLI og 900p?

Gratulerer med heftig data :D

 

8 +8 + 4. Går det på hovedkortet tro. X8 på hvert skjermkort og x4 på optane? Sjekk i manualen?

 

Manualen er tynn på dette. Mulig Asus har dårlig samvittighet?

 

Den 4de porten er oppgitt som PCIE16_X4, men de oppgir ikke om den er koblet til CPU eller PCH.

 

 

-EDIT-

 

Fanken og. Skulle gått for X299!

post-210371-0-98790700-1515061144.png

Endret av skripis
Lenke til kommentar

 

 

Da ble det 8700K med Maximus X Apex hovedkort. På vei med hhv. Postnord og Posten nå. :)

 

Kjøpte liksågodt en Intel 900p 480GB AIC for å "toppe heile driden".

Sitter å ser på PCH/PCIE oppsett til Maximus X Apex. Er det kun PCIE X1 portene som er koblet til PCH?

Nå skal jeg ikke kjøre SLI med det første (har 1080 ti), men jeg får vel ikke muligheten for både SLI og 900p?

Gratulerer med heftig data :D

 

8 +8 + 4. Går det på hovedkortet tro. X8 på hvert skjermkort og x4 på optane? Sjekk i manualen?

Manualen er tynn på dette. Mulig Asus har dårlig samvittighet?

 

Den 4de porten er oppgitt som PCIE16_X4, men de oppgir ikke om den er koblet til CPU eller PCH.

 

 

-EDIT-

 

Fanken og. Skulle gått for X299!

??

 

Buy cheap, buy twice ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...