Gå til innhold

EA: – Vi gir ikke opp mikrotransaksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de "kildene" er jo det samme innholdsløse pisspreiket du har lenket til tidligere.

 

Det eneste EA har kommet med er uforpliktende PR-vås av typen "vi ser på saken", "vi lytter tilbakemeldingene deres" og "vi kommer til å gjøre endringer".

 

Frem til EA faktisk lover noe konkret, av typen "vi kommer til å fjerne loot crates fra spillet", "mikrotransaksjoner kommer aldri til å bli gjeninnført" eller lignende, så har de i praksis ikke sagt noe som helst. Det er derfor ingen grunn til å tro at spillet faktisk kommer til å bli bedre, og ingen grunn til å kjøpe spillet basert på hva de har sagt så langt.

Lenke til kommentar

Alle de "kildene" er jo det samme innholdsløse pisspreiket du har lenket til tidligere.

 

Det eneste EA har kommet med er uforpliktende PR-vås av typen "vi ser på saken", "vi lytter tilbakemeldingene deres" og "vi kommer til å gjøre endringer".

 

Frem til EA faktisk lover noe konkret, av typen "vi kommer til å fjerne loot crates fra spillet", "mikrotransaksjoner kommer aldri til å bli gjeninnført" eller lignende, så har de i praksis ikke sagt noe som helst. Det er derfor ingen grunn til å tro at spillet faktisk kommer til å bli bedre, og ingen grunn til å kjøpe spillet basert på hva de har sagt så langt.

 

Det er iallefall mer enn å komme med utregninger basert på tro...

Lenke til kommentar

Det er iallefall mer enn å komme med utregninger basert på tro...

Nei. Det er i det minste ikke bevisst løgn eller misinformasjon, som er det PR-avdelingen til EA driver med.

 

Slutt å tro på dem. De vil ikke ditt eget beste. De er ikke dine venner. De vil bare levere lavest mulig kvalitet for størst mulig avkastning.

 

PR-personell lyger. Det er jobben deres. Det er et område de har dedikert livene sine til å bli best mulig på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei. Det er i det minste ikke bevisst løgn eller misinformasjon, som er det PR-avdelingen til EA driver med.

 

Slutt å tro på dem. De vil ikke ditt eget beste. De er ikke dine venner. De vil bare levere lavest mulig kvalitet for størst mulig avkastning.

 

PR-personell lyger. Det er jobben deres. Det er et område de har dedikert livene sine til å bli best mulig på.

 

Når det de sier faktisk har skjedd i spillet, og jeg kan undersøke dette ved å starte spillet selv, så vet jeg at det de sier stemmer...

 

Når spillet deres allerede har høyere kvalitet enn spillene til konkurrentene, og spillet koster meg mindre, så vil jeg si at det leverer bedre kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...