Gå til innhold

Galaxy S8-eiere melder om problemer med fokuseringen på kameraet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle dere med dette problemet. Skjer med at dere ikke bruker reklamasjonsretten deres og får problemet fikset?

Det er jo samsung, lett å tro at det er slik det skal være.

 

Men fra spøk til alvor, helt enig, man må bruke reklamasjonsretten/garantien til slikt. Det er jo bare slik man får produsentene til å skjerpe seg, lar man være så vet de jo at kvaliteten var vært god nok.

Endret av UrgeLoL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare invistere noen ekstra kroner i en iPhone, så slipper folk å fikse å styre med bloated Android telefoner som ikke virker skikkelig? Det kan være at problemet kan fikses via en software oppdatering, men bare synd at samsung pusher opdateringen hvert annet år :/ Evt. kjøpe en annen Android tlf. som f.eks. OP5T eller Huawei P10? Anbefaler dyreste iPhone med SWAP eller Svitsj (eller lignende) :p

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare invistere noen ekstra kroner i en iPhone, så slipper folk å fikse å styre med bloated Android telefoner som ikke virker skikkelig? Det kan være at problemet kan fikses via en software oppdatering, men bare synd at samsung pusher opdateringen hvert annet år :/ Evt. kjøpe en annen Android tlf. som f.eks. OP5T eller Huawei P10? Anbefaler dyreste iPhone med SWAP eller Svitsj (eller lignende) :p

Spar oss...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samtidig er det ganske kjedelig å sende telefonen inn på reperasjon å få nullstillt alt du har på den. Spess når det er småting som er feil. Når kameraet ikke virker, rister jeg telefonen, fikset på 0,5 sek. Men irriterende, å det skal ikke bære slik.

 

Last ned Samsung Switch og ta en backup eller bruk cloud backup, verre er det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeppz, da blir skrivebord og ringetoner ordnet. Telefonen kobler seg til klokkene, klokkene blir presis som før å jeg må ikke stille inn nesten alt sånn jeg liker. handleliste blir synkronisert uten å måtte legge inn mail passord og godkjenne. Onedrive osv blir pålogget å du slipper å velge hva som skal synkroniseres. Osv.

Lettvint.

Nei mæn.. det er mer arbeid enn du tror.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...