Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns I/O shop fortjener litt skryt for den bra og personlige servicen de driver!

Jeg brukte hardware sin søkemotor for å finne den billigste prisen på MSI GeForce FX 5950 Ultra. Jeg sammenlignet noen butikker med ganske like priser. Og orienternte meg om hvor seriøse de forskjellige nettbutikkene så ut. Jeg kom fram til at I/O shop var de andre butikkene overlegen i design og brukervennlighet. Dessuten var I/O shop en av de få butikken som hadde fått inn MSI GeForce FX 5950 Ultra.

Da jeg hadde bestillt oppdaget jeg at jeg ikke fikk inn penger på kontoen før noen uker senere. Jeg sendte mail til I/O shop, og vips, etter noen mailutvekslinger, fikk jeg en fin lapp om at pakken lå og ventet på meg på postkontoret, før jeg hadde betalt.
Det fine med dette er at hos I/O shop er det ikke bare nulltoleranse regler slik som hos så mange andre webshoper. Du kan faktisk hendvende deg til en virkelig person som har tid til å ta stilling til, og vurdere situasjonen utifra en spesiell hendelse. Dette blir mer personlig, og man får lyst til å handle der igjen.

Keep up the good work I/O shop! :thumbup: Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du si at de har et rotete design? Syns det nå er helt Zen jeg da... Tror nok mange er enige der... Dessuten tror jeg det ikke er så lenge siden de startet opp... De kan absolutt sammenlignes med vel etablerte webshoper som har vært online lenge syns nå jeg...

... og dette kan du si etter å ha handlet hos de EN gang, uten å vite hvordan de er på returer/support og "pengene tilbake"-policy?

 

Greit nok - IOShop er sikkert greie de - kanskje bedre enn mange andre "store" webshop'er - men det blir liksom for mye HALLELUJA-stemning når din første post EVER på forumet er et skrytebrev om IOShop...

Lenke til kommentar

Trenger du absolutt på den første posten å komme med skryt av en eller annen webshop??? :cry::cry::cry:

Post i alle fall 10 poster om noe annet først, så ser det ikke så mye ut som snik reklame!

"Ingen" gidder å registrere seg her bare for å poste noe positivt om en webshop, med mindre man jobber der (eller har interesser i at butikken går bra...)

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ikke rettferdig hvis det er mennesker der ute som tar det som snikreklame. Men, rett skal være rett, det finns ekstremt mye snikreklame over alt nå. Så det er ikke rart noen tror dette er en av de tillfellene. ( Mon tro om ikke noen av dere kommer fra andre webshoper..)

Men, som sagt, jeg hadde en god erfaring med I/O shop og ville at de skulle få litt credits for dette. Det er sikkert ikke lett å slå igjennom som ny webshop i myldret av andre.

Lenke til kommentar

Burde vel vært krav om å ha 200 innlegg før man fikk si noe om webshop erfaringer :p Litt mistenksomt at alle som er skitfornøyde med en webshop har under 15 innlegg.

 

Til webshops kan jeg jo si at dere kan bruke pc'en (ip'en) fra jobb til å snikreklamere her, det er ikke som om det noensinne blir gjort noe med det.

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...