Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske åpenbart at du har varme følelser for denne nettbutikken. Og det er godt mulig du faktisk hadde en god opplevese. men det er veldig vanskelig å tru på når du skriver at du:

Orienternte meg om hvor seriøse de forskjellige nettbutikkene så ut. Jeg kom fram til at I/O shop var de andre butikkene overlegen i design og brukervennlighet.

 

Det er jo direkte latterlig.

 

Det kunne vere spennande om du kunne dele med oss kva som gjer at ioshop har overlegen design og brukervennlighet? Eg ser på sida og ser ein masse tekst uten at noken element har spesiell fokus. Fargane som er valgt er nokså grelle, og dei få grafiske elemente er av generelt dårlig kvalitet.

 

At du virkelig meinar at ioshop "ser meir seriøse ut" enn naturlige konkurrentar som komplett, psdata osv, tydar på at du verken har peiling på design eller brukervennlighet.

 

Vel det er kanskje litt urettferdig å ta deg seriøst, det er jo opplagt at dette er ein tøysepost :sleep:

Lenke til kommentar

Da vil jeg gjerne at du lager en bedre side selv johnohod, og viser meg hvor mye peiling du har på design og brukervennelighet. :p

Når det gjelder det med at jeg sammenlignet I/O shop med andre butikker, sammenlignet jeg ikke med ps data og komplett. Bare de som hadde kortet jeg ville ha inne på lager. Forresten er det mulig jeg sammenlignet med PS data. Likte I/o shop bedre! :)

Lenke til kommentar

"Hey, folkens! Ikke kritiserer arbeidet jeg har gjort med denne siden!" :blush:

 

Huff, nei, jeg skal ikke forhåndsdømme, men denne tråden vil ikke føre noe godt med seg uansett, enten blir det uthenging av en uskyldig webshop, ellers så blir det flaming av en som desperat prøver å vri seg unna - og vi liker ingen av delene, så den stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...