Gå til innhold

Hvorfor slipper innvandrere unna med barnevoldtekt?


Anbefalte innlegg

I det siste har det vært flere saker, og et klart bilde tegner seg. Innvandrere slipper unna med liten eller ingen straff for barnevoldtekter, samtidig som feminister ikke nevner dette med et ord, men holder på med #metoo-kampanjen. Dette nevnes ikke i mainstreammedia, og offentligheten forholder seg som vanlig taus og bevisstløs. På hvilken måte gagner det oss at rettferdigheten spyttes på?

 

13-åring voldtatt på bibliotek av Somalier. Gjerningsmannen slipper varetekt og går fri, selv om forbrytelsen har en strafferamme på ti år. Et klart brudd med norsk lovgivning.

 

https://www.document.no/2017/11/15/somalisk-mann-siktet-for-voldtekt-av-13-arig-jente/

 

Somalier voldtar svensk 11-åring, og får 180 timers samfunnsstraff.

 

https://www.frieord.no/utenriks/somalier-voldtok-12-arige-ida-fikk-22-dagers-samfunnstjeneste/

 

Syrere har seksuell omgang med mindreårige jenter, men slipper straff.

 

https://www.rights.no/2017/06/frikjent-for-voldtekt-av-13-aring/

 

Det er mange slike tilfeller, og de fleste blir dysset ned i korrekthetens navn, som Roterham-saken i Storbritannia. Hvordan kan vi ha blitt så svake og feige?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feminister trenger innvandrere for å bevise at vi lever i et voldtekts-samfunn så de vil aldri si noe om slike saker.

 

Og det ville være rasistisk å straffe en utlending som ikke "forstår" våre kulturelle verdier som feks å ikke voldta små barn, derfor er det så bra at vi lever i et flerkulturelt samfunn der mangfoldet av kulturer får boltre seg ved siden av hverandre, for det er kilden til vår styrke og uunngåelig da tåpelige ting som grenser ikke lenger trenger å eksistere da vi alle er av samme art og som eneste forskjell er at noen ble født på en side av en grense mens andre på den andre siden.

Endret av geita_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg klarer ikke se hva dette har å gjøre med #metoo

Pågrunn av det selektive misforholdet. En norsk mann/kjendis klapper en kvinne på rumpa på en bar for tjue år siden, og det får store oppslag. En innvandrer begår overfallsvoldtekt mot småbarn, og det forties på alle kanter.

 

Det er mer press hvis man er offentlig person, i forhold til å være privatperson. Det er derfor de har ulik medie dekning, og det er riktig

Lenke til kommentar

Fordi samfunnsinstitusjonene styres av marxist-satanister. De vil forby at menn flørter med kvinner, fordi de vil forhindre fremtidlige familier. De trenger ikke-vestlige innvandrere for å erstatte oss, og da må følelser mot disse ties ved å tie all negativ informasjon om dem.

 

At disse dyrene har kommet til Norge er skandaløst i seg selv, så at de får grønt lys til å voldta og ødelegge små norske jenter følger galskapen fint. Hva annet er formålet med deres tilstedeværelse her?

 

Mangelen på reaksjoner selv blant folk som vet om dette tyder på at det blir normalisert, alt går etter planen.

 

I et oppegående samfunn ville både de som voldtar barn og de som tillater det blitt henrettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

13-åring voldtatt på bibliotek av Somalier. Gjerningsmannen slipper varetekt og går fri, selv om forbrytelsen har en strafferamme på ti år. Et klart brudd med norsk lovgivning.

 

 

Hvordan er det et klart brudd med norsk lovgivning?

 

I Norge skjer varetektsfengsling etter en kjennelse i den lokale tingretten basert på at det er «skjellig grunn til mistanke» om at vedkommende person har utført ulovlige handlinger som etter loven kan medføre høyere straff enn fengsel i 6 måneder, og når:

  1. det er grunn til å frykte for at han vil unndra seg forfølgingen eller fullbyrdingen av straff eller andre forholdsregler,
  2. det er nærliggende fare for at han vil forspille bevis i saken, f. eks. ved å fjerne spor eller påvirke vitner eller medskyldige,
  3. det antas påkrevd for å hindre at han på ny begår en straffbar handling som kan medføre høyere straff enn fengsel i 6 måneder, eller
  4. han selv begjærer det, av grunner som finnes fyldestgjørende.

 

I dette tilfellet har forbrytelsen en strafferamme på ti år, og er svært alvorlig, en overfallsvoldtekt av et barn. Ved en slik handling vil han utgjøre en betydelig trussel mot offentligheten, og det er ingen garantier for at han ikke vil gjøre det igjen. Men det er en uutalt presedens for at innvandrere skal slippe unna, nærmest uten straff. Som vi så i Sverige, en barnevoldtektsmann slapp unna med samfunnsstraff. Den skrikende urettferdigheten her er klar for alle som er villige til å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kreta er et sted av voldtektsforbrytere. De voldtar derimot mer dyr, som sauer osv. De har en stor psykisk makt som kommer av min far, som har vært Mahatma Gandhi i tidligere liv. India er et sted der Gandhi var veldig imot meg og prøvde å drepe meg, nå ofrer de blod osv på Kreta der Kreta er det motsatte av India. Nordmenn har feriert mye på Kreta og blitt påvirket negativt og styrt av Kreta på den måten, f.eks kaffe og energier rundt de.

 

Jeg har pålagt en del uvalgt skam til min far og sykepleiren min i Skien psykiatrisk, noe som fører til at de blir mer psykotiske og dermed så øker voldtektene mer. Jeg skriver alltid nesten i hver artikkel flere ganger om det med illusjonen av forsvar, det med styringer de og vi alle har, enten av de eller de av den svarte himmelen og dermed upersonlighetisme som noe mer konkret enn en personlighet da uten valg vil det å ha personlighet være en illusjon. F:eks pappa har vært politimann, på Kreta og jeg skrev om at regler som staten gir gjør at folk blir kriminelle og dermed så fanger de egentlig dems egen stat, dems egen organisasjon da regler også har en motsatt virking, til å ikke bare si ikke voldta ikke drep ikke stjel men også gjør det da det er rotet på fantasi av dualitet.

 

Dette er sauetiden, etter India så har sauen fått mere status på en måte dog av de som sliter. Sauen, meg, den første, uvalgte upersonlige, ble voldtatt veldig. Ser du på lungene ser den ut som vagina. Jeg er liksom universets hore, dog så er det vært de som har vært det og ikke jeg, da de er asosiale, selv jeg og, da dyr også er spøkelser. Så nå kommer reaksjonen tilbake og andre blir voldtatt som jeg ble

 

Etter at jeg døde før Atlantern ble hav, bærer jeg på en brennede død der de brente meg og druknet meg. Jeg har ikke hatt bra forsvar siden da og dette gengjeldes tilbake til universet og denne verden da det er magnetiske og stjernestyringer inne og utenfor oss. 

Lenke til kommentar

Her er talldataene om seksuallovbrudd. Dere vet, de SSB ville holde skjult for offentligheten. På fire år er overgrepene mot personer mellom 14-16 tredoblet. Tilfeldig? Neppe.

 

Nylig har det kommer frem en stor mengde seksualforbrytelser i Hollywood. Tror du det er fordi Hollywood har endret seg, eller fordi kulturen rundt rapportering har endret seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Her er talldataene om seksuallovbrudd. Dere vet, de SSB ville holde skjult for offentligheten. På fire år er overgrepene mot personer mellom 14-16 tredoblet. Tilfeldig? Neppe.

 

Nylig har det kommer frem en stor mengde seksualforbrytelser i Hollywood. Tror du det er fordi Hollywood har endret seg, eller fordi kulturen rundt rapportering har endret seg?

 

Det ene utelukker ikke det andre. Hollywood er et hyperseksualisert sted der mektige menn har sex med vakre, unge kvinner. Slik har det alltid vært. Det samme er ikke tilfelle i nasjonen Norge. Stopp med denne relativiseringen, og se den overordnede linje.

 

Her ser vi at det er en klar overvekt av innvandrere som begår voldtekter. Dette er veldig enkelt, men man vil ikke se det, pågrunn av politisk korrekt indoktrinering. Det er ikke slik at for fem år siden så fortiet man voldtekter i Norge, og at nå blir plutselig alt lagt på bordet. Du kan også se på tilfellene i Sverige og Tyskland, hvor innvandrere begikk massevoldtekt mot tusener av kvinner i Koln. Det er en stor feighet og unnfallenhet å ikke forholde seg til dette, å være selektivt blind, fordi dette er politisk korrekt.

 

https://www.nrk.no/rogaland/utlendinger-i-flertall-i-voldtekter-1.6950335

 

 

 

Lenke til kommentar

 

  1. det er grunn til å frykte for at han vil unndra seg forfølgingen eller fullbyrdingen av straff eller andre forholdsregler,
  2. det er nærliggende fare for at han vil forspille bevis i saken, f. eks. ved å fjerne spor eller påvirke vitner eller medskyldige,
  3. det antas påkrevd for å hindre at han på ny begår en straffbar handling som kan medføre høyere straff enn fengsel i 6 måneder, eller
  4. han selv begjærer det, av grunner som finnes fyldestgjørende.

I dette tilfellet har forbrytelsen en strafferamme på ti år, og er svært alvorlig, en overfallsvoldtekt av et barn. Ved en slik handling vil han utgjøre en betydelig trussel mot offentligheten, og det er ingen garantier for at han ikke vil gjøre det igjen. Men det er en uutalt presedens for at innvandrere skal slippe unna, nærmest uten straff. Som vi så i Sverige, en barnevoldtektsmann slapp unna med samfunnsstraff. Den skrikende urettferdigheten her er klar for alle som er villige til å se.

 

 

Som disse kriteriene viser er det ikke noe "klart brudd med norsk lovgiving" at vedkommende ikke er varetektsfengslet. Det er ingen automatikk i at noen skal varetektsfengsles selv om lovbruddet var alvorlig. Nei, det er ingen garanti at han ikke vil gjøre det igjen, men lista for varetektsfengsling ligger vesentlig høyere enn "ingen garanti at det ikke begås nytt lovbrudd".

 

At det er en uutalt presedens for at innvandrere skal slippe unna i Norge kan jeg virkelig ikke se, tvert om brukes det nok heller mer varetekt mot utlendinger.

 

Hva situasjonen er i andre land som f.eks Sverige skal jeg ikke kommentere. Jeg kjenner ikke forholdene der. 

Lenke til kommentar

Det ene utelukker ikke det andre. Hollywood er et hyperseksualisert sted der mektige menn har sex med vakre, unge kvinner. Slik har det alltid vært. Det samme er ikke tilfelle i nasjonen Norge. Stopp med denne relativiseringen, og se den overordnede linje.

 

Det har ingenting med poenget mitt å gjøre. Det jeg spør er: Er det slik at det nå er mer voldtekt og seksuell trakassering i Hollywood siden 2016 eller siden 1950, eller er det slik at det i de siste årene har blitt lettere å snakke om voldtekt og anmelde voldtekt?

Lenke til kommentar

 

Det ene utelukker ikke det andre. Hollywood er et hyperseksualisert sted der mektige menn har sex med vakre, unge kvinner. Slik har det alltid vært. Det samme er ikke tilfelle i nasjonen Norge. Stopp med denne relativiseringen, og se den overordnede linje.

 

Det har ingenting med poenget mitt å gjøre. Det jeg spør er: Er det slik at det nå er mer voldtekt og seksuell trakassering i Hollywood siden 2016 eller siden 1950, eller er det slik at det i de siste årene har blitt lettere å snakke om voldtekt og anmelde voldtekt?

 

Men med dette poenget ditt, går du implisitt til angrep på min statistikk der jeg viser at antall seksuelle overgrep har gått drastisk opp i Norge. Disse to situasjonene kan ikke sammenlignes.

 

Hvordan? Det er to forskjellige land, to forskjellige kulturer. Det ene pågår blant kjendiser, det andre blant vanlige mennesker.

 

Du presenterer en linje på femti år. Jeg presenterer en linje på fire år, der overgrepene har økt drastisk blant vanlige mennesker, i en kultur hvor vi ikke har for vane å ikke fortie voldtekt (med mindre det gjelder innvandrere) Det er forskjellen.

Lenke til kommentar

 

 

  1. det er grunn til å frykte for at han vil unndra seg forfølgingen eller fullbyrdingen av straff eller andre forholdsregler,
  2. det er nærliggende fare for at han vil forspille bevis i saken, f. eks. ved å fjerne spor eller påvirke vitner eller medskyldige,
  3. det antas påkrevd for å hindre at han på ny begår en straffbar handling som kan medføre høyere straff enn fengsel i 6 måneder, eller
  4. han selv begjærer det, av grunner som finnes fyldestgjørende.

I dette tilfellet har forbrytelsen en strafferamme på ti år, og er svært alvorlig, en overfallsvoldtekt av et barn. Ved en slik handling vil han utgjøre en betydelig trussel mot offentligheten, og det er ingen garantier for at han ikke vil gjøre det igjen. Men det er en uutalt presedens for at innvandrere skal slippe unna, nærmest uten straff. Som vi så i Sverige, en barnevoldtektsmann slapp unna med samfunnsstraff. Den skrikende urettferdigheten her er klar for alle som er villige til å se.

 

 

Som disse kriteriene viser er det ikke noe "klart brudd med norsk lovgiving" at vedkommende ikke er varetektsfengslet. Det er ingen automatikk i at noen skal varetektsfengsles selv om lovbruddet var alvorlig. Nei, det er ingen garanti at han ikke vil gjøre det igjen, men lista for varetektsfengsling ligger vesentlig høyere enn "ingen garanti at det ikke begås nytt lovbrudd".

 

At det er en uutalt presedens for at innvandrere skal slippe unna i Norge kan jeg virkelig ikke se, tvert om brukes det nok heller mer varetekt mot utlendinger.

 

Hva situasjonen er i andre land som f.eks Sverige skal jeg ikke kommentere. Jeg kjenner ikke forholdene der. 

 

Alt dette er åpent for fortolkning, det er klart, men sedvane og rettsfølelse blant folk tilsier at noen bak et så alvorlig lovbrudd burde varetektsfengsles. Det blir man nemlig for langt mindre alvorlige ting, som f.eks innbrudd og dopsalg. At dette ikke skjer, og at det som har hendt ikke engang omtales i lokalavisen der nede, er en klar politisk føring.

Lenke til kommentar

Men med dette poenget ditt, går du implisitt til angrep på min statistikk der jeg viser at antall seksuelle overgrep har gått drastisk opp i Norge. Disse to situasjonene kan ikke sammenlignes.

 

Hvordan? Det er to forskjellige land, to forskjellige kulturer. Det ene pågår blant kjendiser, det andre blant vanlige mennesker.

 

Du presenterer en linje på femti år. Jeg presenterer en linje på fire år, der overgrepene har økt drastisk blant vanlige mennesker, i en kultur hvor vi ikke har for vane å ikke fortie voldtekt (med mindre det gjelder innvandrere) Det er forskjellen.

 

Selvsagt kontrer jeg statistikken din. Det er jo statistikken som er emnet her i tråden.

 

Det jeg sier er at det finnes flere dimensjoner til tallene, og de er absolutt sammenlignbare da de begge handler om aksept for rapportering og mørketall som kommer ut i lyset.

 

Det som ikke er relevant her er at du bruker skuespillere vs. innvandrere som en faktor i et argument som dreier seg om statistikk og nasjonalt census.

Lenke til kommentar

Men det er det som er saken. Man vil ikke se, man vil ikke høre. Man er faktaresistent, fordi man har blitt flasket opp på denne multikulturelle ideologien, der alt går bra bare vi er snille og tolerante nok. Vil minne om at gjengvoldtekter var uhørt i det gamle skandinavia, og overfallsvoldtekt svært uvanlig. Dette skjer nå, og fellesnevneren burde være ekstremt enkel for alle å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...