Gå til innhold

Hvorfor slipper innvandrere unna med barnevoldtekt?


Anbefalte innlegg

Men han sa spesifikt at "omtrent 100%" omhandlet overfallsvoldtekter. Du lager en stråmann når du hevder at han omtalte alle voldtekter, og feilsiterer med vilje.

 

Jeg stoler forøvrig ikke lenger på politiets statistikk. De er vinklet utifra føringer fra øvrige instanser. Alle vet dette, bare de tenker etter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag mann økseskaft. Hva med å ikke banalisere emnet? Svartmaling av innvandrere er 50 øre stykket her på forumet, så om vi kan holde debatten om voldtektstallene istedet for kulturmarxistiske busemenn så hadde jeg satt pris på det.

 

Jeg er helt enig. Det ser slik ut som TS ønsker å svartmale innvandrere. Jeg vil tro det har vært like mye voldtekt tidligere på 60-tallet, da det var svært få farget innvandrere her, bare at terskelen for å anmelde saken var betydelig høy. I dag er det betydelig enklere. 

Lenke til kommentar

 

God dag mann økseskaft. Hva med å ikke banalisere emnet? Svartmaling av innvandrere er 50 øre stykket her på forumet, så om vi kan holde debatten om voldtektstallene istedet for kulturmarxistiske busemenn så hadde jeg satt pris på det.

 

Jeg er helt enig. Det ser slik ut som TS ønsker å svartmale innvandrere. Jeg vil tro det har vært like mye voldtekt tidligere på 60-tallet, da det var svært få farget innvandrere her, bare at terskelen for å anmelde saken var betydelig høy. I dag er det betydelig enklere. 

 

Ingen kan bevise/motbevise dette med talldata, og det viser fortolkningens verdi. Tror dere det var mer eller mindre overfallsvoldtekter i Norge på sekstitallet?

Lenke til kommentar

 

Nordmenn utgjør hovedparten av folk som drikker seg full på fest og har sex.

 

Omtrent 100% av overfallsvoldtekter begås av innvandrere, som har økt i takt med innvandringen. Den typen voldtekt som involverer vold, hyling, psykiske problemer osv. altså.

 

Såklart må marxistene øke definisjonen på voldtekt for å dirigere oppmerksomheten vekk fra den importerte voldtektskulturen. 

 

Tallene dine er reinspikka løgn.

 

Overfallsvoldtekt skjer ikke på fest, i 41 saker hadde 72% en ikke-norsk bakgrunn, og overfallsvoldtekt står for 1 av 88 voldtekter som skjer her i Norge.

 

Hva? Saken fra aftenposten du linker til sier det samme som jeg sa, at 100% av overfallsvoldtekter begås av innvandrere. 72% gjelder alle voldtekter, en andel som har ØKT fra tidligere studier. "1 av 88" ..jeg kan ikke lese en dritt, fordi du linker til en artikkel som krever abonnement. Men poenget mitt er at denne typen "voldtekt" stort sett er folk som drikker seg full på fest, så angrer hun, eller hun anklager en uskyldig mann fordi hun ble uvenn med han. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...