Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

redd for å bli anmeldt, vet ikke hvorfor


Gamerslayer123

Anbefalte innlegg

Hei. Skjønner ikke hvorfor men er småskeptisk for å bli anmeldt. Vet ikke hvorfor men etter å ha sett alle sakene på nettet de siste ukene begynner jeg å bli varm i trøya. Har spurt en del jenter om å dirtysnappe eller snakke normalt. Mange sier normalt og praten dør ut. Denne metoo kampanjen. Pluss dette med deling av bilder. Har ikke gjort det som jeg kan huske men jeg tenker på dette daglig. Hva skjer om jeg blir anmeldt og alt det der. Er en ganske skeptisk type og litt småskesptisk når det kommer til straff og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det tror jeg du kan ta med knusende ro. Selv i tilfeller der kvinner anmelder er det svært få saker som ikke henlegges.

 

Politiet tar nesten ingen former for seksuelt misbruk, overgrep eller vold mot kvinner alvorlig engang, så trakassering er neppe noe de bruker tid på.

 

 

 

Anonymous poster hash: ac36a...e0d

 

takk for svar. Har drevet slik siden jeg var 15 til 17. nærmest sluttet da jeg ble 18

Lenke til kommentar

 

Det tror jeg du kan ta med knusende ro. Selv i tilfeller der kvinner anmelder er det svært få saker som ikke henlegges.

 

Politiet tar nesten ingen former for seksuelt misbruk, overgrep eller vold mot kvinner alvorlig engang, så trakassering er neppe noe de bruker tid på.

 

 

 

Anonymous poster hash: ac36a...e0d

 

hordan vet du ddette:)?

Lenke til kommentar

 

Det er egentlig bra at du sluttet. Jo mer du "dirtysnapper" jo større sjans er det for at en jente du så vidt husker anmelder deg for å ha "truet henne med å sende nudes" 

Det kan godt hende at du spurte pent om å dirtysnappe, men politiet vil tenke det motsatte.

 

Anonymous poster hash: 2dd69...f83

 

Jepp. har ikke dirtysnappet siden juni ish. Bestemte meg at dette var tåpelig... Sendte også en snap til en fjortis i februar med en feiltakelse, var ment til en annen. penis vistes ikke, hadde tusjet rudnt den på snapchat. Er redd for å bli anmeldt for alt dette å bli satt i buret leeeenge

Lenke til kommentar

Hei. Skjønner ikke hvorfor men er småskeptisk for å bli anmeldt. Vet ikke hvorfor men etter å ha sett alle sakene på nettet de siste ukene begynner jeg å bli varm i trøya. Har spurt en del jenter om å dirtysnappe eller snakke normalt. Mange sier normalt og praten dør ut. Denne metoo kampanjen. Pluss dette med deling av bilder. Har ikke gjort det som jeg kan huske men jeg tenker på dette daglig. Hva skjer om jeg blir anmeldt og alt det der. Er en ganske skeptisk type og litt småskesptisk når det kommer til straff og slikt.

Tips:

Å bli varm i trøya betyr ikke å bli nervøs/svett, men det motsatte - å bli komfortabel med situasjonen i fokus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hei. Skjønner ikke hvorfor men er småskeptisk for å bli anmeldt. Vet ikke hvorfor men etter å ha sett alle sakene på nettet de siste ukene begynner jeg å bli varm i trøya. Har spurt en del jenter om å dirtysnappe eller snakke normalt. Mange sier normalt og praten dør ut. Denne metoo kampanjen. Pluss dette med deling av bilder. Har ikke gjort det som jeg kan huske men jeg tenker på dette daglig. Hva skjer om jeg blir anmeldt og alt det der. Er en ganske skeptisk type og litt småskesptisk når det kommer til straff og slikt.

Tips:

Å bli varm i trøya betyr ikke å bli nervøs/svett, men det motsatte - å bli komfortabel med situasjonen i fokus.

 

haha åjaaa, mener nervøs da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...