Gå til innhold

iPhone X-eiere melder om en mystisk grønn stripe på skjermen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"mystisk","uforklarlig"

Javel.. Ingen i tek som har sett dette på andre enheter med digitalt display altså?

Jeg kan røpe såpass at det verken er uforklarlig eller mystisk men enig i alt det kan være vrient å stadfeste eksakt problem ut ifra en tweet.. ;)

• Liker 7
Skrevet

"mystisk","uforklarlig"

Javel.. Ingen i tek som har sett dette på andre enheter med digitalt display altså?

Jeg kan røpe såpass at det verken er uforklarlig eller mystisk men enig i alt det kan være vrient å stadfeste eksakt problem ut ifra en tweet.. ;)

Ring Åndenes Makt!

• Liker 3
Skrevet

Det som faktisk er mystisk, er hvorfor Samsung-skjermen som sitter i Iphone X er dårligere på kulde enn Samsung-skjermene som sitter i Galaxy og Note-serien?

• Liker 2
Skrevet

Det som faktisk er mystisk, er hvorfor Samsung-skjermen som sitter i Iphone X er dårligere på kulde enn Samsung-skjermene som sitter i Galaxy og Note-serien?

Den er ikke det.
Skrevet

Da har jeg gått glipp av noe. For om jeg ikke husker feil, ble dette problemet rettet i en programvare-oppdatering. Ergo, skjermen tåler det.

Skrevet

Er nok av samme grunn til at dette skjer med mange Galaxy S7 Edge. Fikk det selv, og kjenner flere andre som har det. Har forøvrig ikke fått dette problemet på S8+ enda.

Skrevet

10av10 og det er begynner å dra på med mye ræl nå. Utrolig synd for de som har tatt husbanklån for å kjøpe seg en når det ene tar det andre.

Ja og dette gjelder jo absolutt alle iPhone X og ikke bare en håndfull som artikkelen fremstiller det som. Og som kjent så er det jo fullstendig unormalt at det oppstår produksjonsfeil på noen enheter når man produserer noen ti-talls millioner. Feilmarginen bør være på 0 eller lavere, ellers er det terningkast 1 fra meg altså. 

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...